Hubbleom otkrili ugljikov dioksid na drugom planetu

Kemijski sastav ovog planeta na nekom drugom planetu bi omogućio rađanje života, ali na ovom je temperatura previsoka za bilo kakav život

Svemirskim teleskopom Hubble znanstvenici su otkrili ugljikov dioksid i monoksid u atmosferi udaljenog planeta, što bi mogao biti prvi korak k otkriću života izvan Zemlje, objavila je NASA. Otkrivanje organskih spojeva koji možda potječu od živih organizama na planetu sličnom Zemlji možda će jednom biti prvi dokaz o postojanju života izvan našeg planeta, priopćila je američka svemirska agencija komentirajući otkriće ugljikova dioksida na planetu veličine Jupitera udaljenom od Zemlje 63 svjetlosne godine.
- Nismo na pragu otkrića života na tom planetu, ali bi njegov kemijski sastav na nekom drugom planetu omogućio rađanje života - rekao je Ray Villard iz Znanstvenog instituta za istraživanja svemirskim teleskopom, dodajući kako je planet HD 189733b samo u tekućem i u plinovitom stanju i da je temperatura na njemu previsoka za nastanak bilo kakva oblika života.
- Znanstvenici su na planetu otkrili organske molekule metana i vodene pare - dodao je Villard. Prisutnost ugljikova dioksida i monoksida otkrio je Mark Swain, istraživač u NASA-inu laboratoriju Jet Propulsion u Kaliforniji koji je pomoću Hubblea istraživao infracrveno zračenje s tog planeta.

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV