Niti jedan drugi model u klasi ne nudi takav odnos uloženog i dobivenog. Hyundai daje motor od 141 KS, automatski mjenjač i najvišu razinu opreme, za cijenu nižu od osnovnog dizelskog Passata
Hyundai i40: U drugom planu, a najbolja kupnja srednje klase
U srednjoj klasi kod nas vlada Volkswagen Passat, svi ostali su po prodajnim rezultatima mnogo lošiji, a među njima je i Hyundaijev predstavnik i40.
No kad bi u ovoj klasi više kupovali privatni kupci, a ne uglavnom tvrtke, Hyundai bi bez sumnje bio pri samom vrhu, ako ne i najprodavaniji. Naime, niti jedan drugi model u ovoj klasi ne nudi tako dobar odnos uloženog i dobivenog. Za cijenu koja je niža od one osnovnog dizelskog Passata, i prosječnog osrednje opremljenoga konkurenta druge marke, Hyundai daje snažan motor od 141 KS, automatski mjenjač i najvišu razinu opreme.
Iako nije najatraktivniji na tržištu, i40 je elegantan i vrlo dopadljiv, kako izvana tako i iznutra. U skladu sa svojim dimenzijama vrlo je prostran, i straga i u prtljažniku, u koji stane zavidnih 505 litara. Zbog vrhunske opreme u njemu vlada luksuzno okruženje. Primjerice, sjedala se pomiču električno, tu je kamera za vožnju unatrag i još mnogo toga.
Poznati 1,7-litreni dizelski motor, koji koriste mnogi modeli Hyundaija i Kije, ima 141 KS, a performanse su vrlo dobre, sasvim dovoljne za česta duga putovanja otvorenom cestom i autocestom, za kakva je ovaj automobil namijenjen. Mjenjač je automatski s dvostrukom spojkom, jedan od najboljih mjenjača ove vrste na tržištu. Mijenja brzine munjevito i vrlo komforno.
Kad je vožnja u pitanju, Hyundai i40 je više prilagođen komforu nego jurnjavi. Iako je upravljač dovoljno izravan, a ovjes sposoban i za agresivniju vožnju, najbolji dojam automobil odaje ipak kad opušteno krstarite. Potrošnja na testu od 6,7 litara u gradu i 6,2 litre u kombiniranoj vožnji vrlo je dobra. Opremite li nekog europskoga konkurenta poput ovog i40, bit će 20, 50, pa i 70 tisuća kuna skuplji.
Ovo je bez sumnje najbolja kupnja u srednjoj klasi i jedan od rijetkih korejskih automobila koji su još osjetno jeftiniji od konkurenata.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1590 kg
dimenzije: 478x182x147 cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 104 kW/141 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 5,1 l /100 km
cijena: 197.490 kn (testni model) 193.990 kn (bez doplata)
Testirani Hyundai i40 1.7 CRDi 7DCT u opremi ima navigaciju, električno pokretana sjedala, parkirne senzore, dvozonsku klimu...