Obavijesti

Tech

Komentari 46

Hyundai i40: U drugom planu, a najbolja kupnja srednje klase

Hyundai i40: U drugom planu, a najbolja kupnja srednje klase
5

Niti jedan drugi model u klasi ne nudi takav odnos uloženog i dobivenog. Hyundai daje motor od 141 KS, automatski mjenjač i najvišu razinu opreme, za cijenu nižu od osnovnog dizelskog Passata

VIDEO

U srednjoj klasi kod nas vlada Volkswagen Passat, svi ostali su po prodajnim rezultatima mnogo lošiji, a među njima je i Hyundaijev predstavnik i40.  

No kad bi u ovoj klasi više kupovali privatni kupci, a ne uglavnom tvrtke, Hyundai bi bez sumnje bio pri samom vrhu, ako ne i najprodavaniji. Naime, niti jedan drugi model u ovoj klasi ne nudi tako dobar odnos uloženog i dobivenog. Za cijenu koja je niža od one osnovnog dizelskog Passata, i prosječnog osrednje opremljenoga konkurenta druge marke, Hyundai daje snažan motor od 141 KS, automatski mjenjač i najvišu razinu opreme.

Iako nije najatraktivniji na tržištu, i40 je elegantan i vrlo dopadljiv, kako izvana tako i iznutra. U skladu sa svojim dimenzijama vrlo je prostran, i straga i u prtljažniku, u koji stane zavidnih 505 litara. Zbog vrhunske opreme u njemu vlada luksuzno okruženje. Primjerice, sjedala se pomiču električno, tu je kamera za vožnju unatrag i još mnogo toga.

Poznati 1,7-litreni dizelski motor, koji koriste mnogi modeli Hyundaija i Kije, ima 141 KS, a performanse su vrlo dobre, sasvim dovoljne za česta duga putovanja otvorenom cestom i autocestom, za kakva je ovaj automobil namijenjen. Mjenjač je automatski s dvostrukom spojkom, jedan od najboljih mjenjača ove vrste na tržištu. Mijenja brzine munjevito i vrlo komforno.

Kad je vožnja u pitanju, Hyundai i40 je više prilagođen komforu nego jurnjavi. Iako je upravljač dovoljno izravan, a ovjes sposoban i za agresivniju vožnju, najbolji dojam automobil odaje ipak kad opušteno krstarite. Potrošnja na testu od 6,7 litara u gradu i 6,2 litre u kombiniranoj vožnji vrlo je dobra. Opremite li nekog europskoga konkurenta poput ovog i40, bit će 20, 50, pa i 70 tisuća kuna skuplji.

Ovo je bez sumnje najbolja kupnja u srednjoj klasi i jedan od rijetkih korejskih automobila koji su još osjetno jeftiniji od konkurenata. 

TVORNIČKI PODACI

masa: 1590 kg
dimenzije: 478x182x147 cm
obujam:  1685 ccm
snaga:  104 kW/141 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km
cijena: 197.490 kn (testni model)   193.990 kn (bez doplata)

Testirani Hyundai i40 1.7 CRDi 7DCT u opremi ima navigaciju, električno pokretana sjedala, parkirne senzore, dvozonsku klimu...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 46
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno