Obavijesti

Tech

Komentari 19

Hyundai Kona Hybrid: Štedljiva kao dizel, a čista kao benzinac

Hyundai Kona Hybrid: Štedljiva kao dizel, a čista kao benzinac
6

Hyundai je ponudio još jednu verziju Kone. Hibrid nam je na testu trošio 5,7 l/100 km u gradskoj vožnji, a racionalnijom vožnjom moguće je trošiti i manje od 5 litara na 100 kilometara

VIDEO

Ni jedan auto u klasi ne nudi ovakvu ponudu. Konu možete kupiti kao benzinca, dizela, električnu varijantu, a sada i kao klasični hibrid. Za razliku od potpuno električne, hibridna Kona se izgledom ne razlikuje od benzinske i dizelske varijante.



On je dobra alternativa dizelašu, košta otprilike isto kao podjednako snažan dizel s automatikom, a i troši otprilike toliko. Na testu smo i u gradu i kombinirano trošili 5,7 l/100 km, a racionalnijom vožnjom moguće je trošiti i ispod 5 l/100 km.

Kona ima 1,6-litreni benzinski motor sa 105 KS i električni motor s 44 KS. Ukupna snaga sustava je 141 KS, no performanse su ipak slabije nego što ta snaga sugerira. Da Kona ima 141 KS vidi se tek pri međuubrzanjima.

Dobra stvar je da auto kao većina hibrida nema CVT mjenjač već klasični automatski mjenjač s dvostrukom spojkom što će se posebno svidjeti onima koji vole življu vožnju. A za njih je ovjes u upravljač Kone stvoren, čak i kao teži hibrid Kona je u zavojima superiornija većini konkurentskih SUV-ova. 

Unutrašnjost je vrhunski opremljena, a impresionira audio sustav koji je, bez sumnje, najbolji u klasi. Krell je inače javnosti malo poznata marka koju audiofili obožavaju. Ta marka proizvodi pojačala i procesore zvuka za kućnu i profesionalnu upotrebu od kojih neki koštaju 200.000 kuna i više, a najjeftiniji modeli oko 20.000 kuna! Imati audio sustav takve marke u autu i to bez nadoplate u jačim paketima opreme je zapravo velikodušan poklon kupcima. Tako nešto glasno i jasno kao Krell sustav teško ćete pronaći i u mnogim luksuznim autima najviše klase. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI
masa: 1377 kg
dimenzije: 417x180x157 cm
pogon: 1,6 benzinac hibrid
snaga: 104kW/141 KS
0-100 km/h: 11,2 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 5,4 l/100 km
cijena: 236.680 kn (testni model), 189.990 kn (osnovni hibrid)

Testirana Hyundai Kona Hybrid Premium u opremi ima head-up zaslon, grijana sjedala u kombinaciji tkanine i kože, 10,25” dodirni zaslon s navigacijom, 18” alunaplatke, Krell premium audio...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 19
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno