Ovo je drugi veliki redizajn ovog Yarisa, a Toyota je promijenila više od očekivanog. Yaris je sada udobniji, tiši i bolje se vozi, a proširila se i lista opreme
Ima potpuno novi stražnji kraj, ali to nije sve kod novog Yarisa
Koliko se redizajnirani Yaris promijenio u odnosu na prethodni, vidljivo je već u izgledu. Stražnji dio potpuno je nov, a tu je i jedan svježi motor.
Dosadašnji 1,33-litreni benzinac mijenja novi 1,5-litreni sa 111 KS. To je ujedno top motor u Yarisu, dok ostatak ponude čini 1-litreni benzinac sa 68, dizel s 90 i hibridni Yaris sa 100 KS, koji čini i najveći udio prodanih Yarisa na europskom tržištu.
Kod nas bi ipak nešto popularniji trebao biti klasični benzinac. Zahvaljujući promjenama, Yaris je udobniji, tiši i bolje se vozi, a lista opreme se proširila. Nude se i LED prednja svjetla, poboljšana multimedija i raznovrsni sigurnosni sustavi. U ponudi je pet razina opreme, karoserija s trojim ili peterim vratima, dvobojne kombinacije i mnogo mogućnosti individualizacije. Osnovni model stoji 83.200 kuna, a hibrid 109.900 kuna.