Facebook Camera je brza aplikacija, a iako Instagram je poslužio kao uzor, nema mogućnosti poput hashtagova, ni kvalitetu filtera kakvi su proslavili Instagram...
Instagram kao uzor: Facebook ima vlastitu Camera aplikaciju
Facebook je u četvrtak predstavio aplikaciju za dijeljenje fotografija koju su nazvali Facebook Camera, a cilj joj je olakšati pregledavanje fotografija i njihovo postavljanje na Facebook s mobilnih uređaja. Aplikacija koja je trenutno dostupna samo za iOS uređaje, i to ne u svim zemljama.
Nakon pokretanja se prikazuje niz fotografija naših prijatelja, a potom se može ući u albume ili uvećati zasebne fotografije. Slike iz naših galerija možemo obrezati, a i dodati im filtere. Moguće je i odabrati više fotografija odjednom te ih učitati na Facebook.
Prve recenzije hvale izgled i brzinu aplikacije te se ističe da je pregledavanje fotografija puno brže nego u samoj aplikaciji Facebook.
Iako postoji dosta sličnosti s Instagramom, All Things D piše kako je Facebook vjerojatno na aplikaciji radio puno prije kupnje Instagrama. New York Times dodaje kako bi se moglo činiti čudnim da Facebook objavi ovakvu aplikaciju, samo par tjedana nakon što su odlučili kupiti Instagram, no dodaju da Facebook ima 900 milijuna korisnika, i ogroman broj ljudi koji nemaju veze s Instagramom, ali i dalje fotografiraju i dijele slike. Ističu i kako filteri u Facebookovoj aplikaciji nisu posuđeni od Instagrama već su ih zasebno proizveli. O filterima su se raspisali i na Mashable, te kažu kako su prilično očajni u odnosu na Instagram.