Novi Clio R.S. možda ima drukčiji karakter, no nije izgubio na brzini. S motorom koji vuče snažno, mjenjačem s dvostrukom spojkom može biti impresivno brz
Jurilica bez premca: Clio R.S. nije izgubio ništa na karakteru
Renault je odlučio promijeniti kultni Clio R.S., pa on više nema atmosferski nego turbomotor te automatski umjesto ručnog mjenjača. Uz novi ovjes, koji, prvi u klasi, ima dodatne hidraulične zaustavljače u amortizerima, kao bolidi za reli, to je potpuno promijenilo njegov karakter u odnosu na prethodnike. No nije ga učinilo ništa sporijim, dapače...
S motorom koji vuče snažno iz najnižih okretaja, mekšim ovjesom te mjenjačem s dvostrukom spojkom, koji vozača lišava jedne radnje, može biti impresivno brz, osobito na zahtjevnoj cesti. A uz to je puno komforniji u normalnoj vožnji.
Primjerice, puno je ugodniji na autocesti. Izolacija od buke je bolja, motor tiši, komfor u vožnji veći, a i osjetno manje troši - u gradu je moguće voziti samo s oko 8 l/100 km.
Tri različita režima rada
Pritiskom na gumb R.S. Drive vozač mijenja karakter. U odnosu na normalni, u režimu Renault Sport zvuk motora je glasniji, izmjene mjenjača brže, upravljač tvrđi, a uz aktivnu elektroničku blokadu diferencijala ESP dopušta više klizanja. A u režimu Race ESP se isključuje, a EDC mijenja brzine brže nego u Aston Martinu!
Renault Clio R.S. 200 turbo EDC
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1204 kg
dimenzije: 409x173x143cm
obujam: 1618 ccm
snaga: 144 kW/200 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,7 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 6,3 l /100 km
CIJENA: 181.000 kn (testni model) 166.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 208 GTi, Ford Fiesta ST, VW Polo GTI
Sportski ukrašena unutrašnjost
Kao i od sada, Clio R.S. krasi debeli, relijaški sportski volan s prošivom na vrhu, tu su aluminijske pedale i izvrsna sportska sjedala. Crveni pojasi i ukrasi sjajno izgledaju, ali mogli bi biti kvalitetniji.