Iako na društvenim mrežama uglavnom traže pozitivu, mladi se ponekad tješe gledajući profile neuspješnih i neprivlačnih, pokazalo je znanstveno istraživanje
Kad smo loše, na Facebooku gledamo one kojima je gore
Kad su neraspoloženi, mladi na društvenim mrežama traže profile kojima bi se utješili, odnosno pregledavaju profile ljudi koji se nisu uspjeli predstaviti u najboljem svjetlu, bilo da djeluju neprivlačno ili neuspješno, pokazalo je istraživanje provedeno na amsterdamskom sveučilištu VU.
Znanstvenici su proveli istraživanje na 168 studenata kojima su rekli da su ispit riješili izvrsno ili jako loše, a zatim bi ih uputili na izmišljenu društvenu mrežu SocialLink na kojoj je fizička privlačnost ili poslovni uspjeh određenog profila bio označen simbolom srca ili dolara. Utvrdili su da su svi više vremena provodili na profilima koji su bili označeni kao lijepi i uspješni, no kad su usporedili što su klikali oni koje su prije toga oneraspoložili viješću da su loše riješili ispit, saznali su da su ti više vremena provodili na profilima koji su bili označeni kao neuspješni i neprivlačni.
- Većina nas na društvenim mrežama traži pozitivu, ali ako se osjećamo ranjivo, tražit ćemo one kojima je dan jednako loš ili gori nego nama ili one koji možda nisu toliko vješti u tome da se prikažu u najboljem svjetlu, kako bismo se u konačnici osjećali bolje - izjavio je Benjamin Johnson, jedan od autora studije.
Ovdje su dostupni rezultati istraživanja, koji potvrđuju slična pravila koja vrijede za glazbu i filmove - kad smo tužni, svjesno biramo tužne pjesme i filmove s nesretnim završetkom od čega se na kraju zapravo osjećamo bolje!