Povratak u Drugi svjetski rat bio je pun pogodak za Call of Duty serijal koji je donio 500 milijuna dolara zarade u prva tri dana, a zahvaljujući jakom startu skočile su i dionice Activisiona
Kakav start: Novi Call of Duty zaradio 500 milijuna u tri dana
Activision se u posljednjih nekoliko godina nije imao previše razloga za hvaliti sjajnim početkom prodaje Call of Duty naslova, no ove godine su opet u punom zamahu. Call of Duty: WWII pokazuje se kao ogroman hit, a Activision je otkrio kako su od prodaje igara u prva tri dana zaradili 500 milijuna dolara.
To je otprilike dvostruko više nego prodaja prošlogodišnjeg Infinite Warfarea, a direktor kompanije Eric Hirschberg usporedio se i sa najvećim kino hitovima. Tako je rekao da je njihov prvi vikend bio bolji i od filma Thor: Ragnarok.
Povratak u Drugi svjetski rat očito je bio pun pogodak za ovu franšizu koja još ima snage. No, i ovakav odličan start je daleko od rezultata koje je imao Black Ops 2 2012. godine. Taj je nastavak serijala Call of Duty donio 500 milijuna dolara samo u prvom danu.