I u 57. godini kraljica popa je inovatorica i predvodnica trendova - svoj novi spot premijerno je pokazala na Snapchatu, a pogledati se može samo tijekom 24 sata
Kakav YouTube, Madonna je na Snapchatu prikazala novi spot
Kraljica popa svoju vladavinu širi i na društvene mreže gdje je nakon Instagrama i Facebooka pokorila i Snapchat te svojim novim spotom podržala njihovu novu medijsku rubriku Discover.
Da i dalje predvodi trendove Madonna je pokazala premijerom spota svojeg novog singla Living for Love na Discoveru, Snapchatovoj prije tjedan dana predstavljenoj usluzi orijentiranoj na sadržaj i promoviranje umjetnika.
Premda je Madonnin novi singl procurio u javnost puno prije nego planirano, spot sa seksi matadorskom temom zadržan je tajnom, a njegovo premijerno trajanje ograničeno je na 24 sata u skladu s principima funkcioniranja Snapchata čiji je novi moto: što je danas vijest, sutra je povijest.
Discover je novi korak u razvoju Snapchata, do sada poznatog kao platforme za tempiranu komunikaciju pri kojoj korisnici izmjenjuju foto i video materijale koji brzo nakon potvrđenog primitka, u maniri špijunskih filmova, trajno nestaju s uređaja primatelja i posredujućih servera.
Od 2014. Snapchatovci su počeli širiti opseg usluga, pa su tako uveli feed za snapanje uživo s velikih događaja, mogućnost transfera novca, a sada kroz partnerstvo s velikim medijskim kućama (MTV, Cosmopolitan itd) na zaslone mobilnih uređaja donose urednički probrane tekstove i multimedijske sadržaje.
Jedan od ciljeva je tako kroz glazbene premijere otkrivati i kvalitetne neafirmirane glazbenike čiji će se spotovi i prateće informacije prikazivati na Snapchatovom središnjem kanalu u sklopu rubrike Discover.