Karoq je prvi Škodin automobil s digitalnom instrumentnom pločom, a dolazi nakrcan gomilom tehnoloških rješenja. Vozi se odlično, a u Hrvatsku stiže u prosincu
Karoq je novo čudo iz Škode: Isprobali smo SUV budućnosti
Škoda je za svjetsku prezentaciju svoje nove uzdanice u SUV kompaktnoj klasi - Karoq - odabrala Siciliju. U zračnoj luci u Palermu dočekala nas je prestižna Škodina flota, a baš poput njegovog većeg prethodnika u SUV klasi - Kodiaqa - Karoq je u startu ostavio odličan dojam.
Karoq će odličnim voznim svojstvima i mogućnostima, te prihvatljivom cijenom, pronaći publiku koja traži najbolji omjer uloženog i dobivenog
Posted by 24sata Tech on Monday, October 23, 2017
Stručnjaci iz Škode uložili su mnogo aduta u ovaj model za najbrže rastuću klasu po prodaji u Europi, a pogotovo u tehnološkim komponentama pa je tako ovo prvi Škodin model ikad s digitalnom instrumentnom pločom s mogućnošću individualnog programiranja. I doista, jako su nas obradovala ta inteligentna tehnološka rješenja poput čak četiri vrste sjajnog Infotainment sustava, upravljanje gestama, mogućnošću bežičnog punjenja mobilnih uređaja, USB priključkom i na stražnjoj klupi te još hrpom mogućnosti, a Škoda Connect sustav nudi doista široku paletu usluga spajanja na razne platforme, asistenciju, poziv za pomoć, ekstenziju sustava na desktop računalo i mobilni uređaj...
I dok se čovjek može satima zabavljati u Karoqu bez da je pošteno i stisnuo gas, morali smo iz Palerma krenuti prema jugu otoka, na atraktivnoj odabranoj ruti kroz unutrašnjost slikovite Sicilije.
Nerijetko su nas na toj ruti odmjeravali Sicilijanci, doduše ne nas, već novi Karoq. A on se doista ima čime za pohvaliti. Karoq je poput Kodiaqa ukombinirao prepoznatljivost i tradiciju Škode sa suvremenim linijama i dizajnom. Samostalne značajke dizajna naglašavaju offroad karakter vozila, a LED tehnologija krasi prednja, stražnja, svjetla za maglu i ambijentalna svjetla.
Što se tiče prostora i komfora, tu leži jedan od aduta Karoqa, koji nudi doista prostranu unutrašnjost za putnike i prtljagu. K tome raspolaže i značajnom varijabilnošću koja se može još povećati VarioFlex stražnjim sjedalima, a taj sustav uvelike pomaže individualizaciji unutrašnjosti po želji korisnika.
Mi nismo imali previše prtljage, ali je kapacitet prtljažnika do 588L sa VarioFelx sustavom pa čak do 1810L s preklopljenim stražnjim sjedalima.
A sa "Simply clever" tehnologijom ćete se zapravo susresti i prije nego se približite Karoqu. Ključ vozila ima mogućnost pohrane do četiri različita profila koja određuju postavke profila vožnje, sustava potpore i infotainment sustava.
Što se tiče opreme, moguće je voziti Karoq s pomičnim panoramskim krovom, grijanjem prednjih i stražnjih sjedala, sa sportskim sjedalima s ThermoFlux sustavom...
U Škodi su dosta pažnje posvetili sustavima potpore za vozača i sigurnosti. Automatska regulacija razmaka, Front assist uključujući City funkciju kočenja u nuždi s prediktivnim sustavom zaštite pješaka, sustav za prepoznavanje mrtvog kuta, Lane Assist sustav, potpora kod prometnog zastoja...
I kako se vozi novi Karoq? Za svaku pohvalu. Nije ni pretvrd, ni premekan, ručni mjenjač je precizan i ugodan, svi sustavi pomažu u sigurnoj vožnji, a tehno detalji čine put udobnijim i zanimljivijim. Baš poput Kodiaqa, Karoq će odličnim voznim svojstvima i mogućnostima, te prihvatljivom cijenom, pronaći publiku koja traži najbolji omjer uloženog i dobivenog.
Karoq se u početku nudi sa četiri motora, dva benzinska (1.0 TSI i 1.5 TSi) i dva dizelska (1.6 TDI i 2.0 TDI) sa rasponom snage od 115 do 150 KS. Svi agregati su motori s turbopunjačem i sustavom izravnog ubrizgavanja, te raspolažu start-stop tehnologijom. Početna cijena ulaznog benzinca (1.0TSI Acitve) je 140 tisuća kuna, a dizela (1.6TDI) 160 tisuća kuna. Na hrvatsko tržište dolazi početkom prosinca.
Škoda ovim modelom cilja prije svega žensku populaciju kao i obitelji, obzirom da se žele uspješno pozicionirati u tom segmentu.