Hyundai Kona rijetko je ozbiljan i kompletan mali SUV. Za razliku od većine konkurenata, nudi i pogon na sve kotače, ima najnapredniji ovjes, a uz sve to je i vrlo maštovit te originalan auto
Kona oduševljava izgledom i vožnjom, iznenađuje i cijenom
Ofenziva malih SUV-ova je u punom tijeku. U posljednjih mjesec dana vozili smo Kiu Stonic, Citroën C3 Aircross, a u iduća dva tjedna vozit ćemo i Škodu Karoq, Volkswagen T-Rio i Seat Aronu. Gužva u klasi preko noći je postala ogromna tako da je zaista potreban poseban auto kako bi se istaknuo u masi.
A Kona to svakako jest, i to u svakom pogledu. Izgleda originalno, razigrano i pomalo agresivno te bez sumnje privlači poglede. No dojam je kompletan tek kad Konu provozate. Ovo je trenutno najbolji vozački automobil u klasi s odličnim ovjesom, vrlo izravnim upravljačem i gotovo nikakvim naginjanjem u zavojima.
Iako je pogon na sve kotače u ovoj klasi rijetkost Kona nudi i tu mogućnost, a tada dolazi i u kombinaciji s multilink ovjesom straga, kao jedini automobil u klasi. Automobil dugačak 417 cm, doduše, nije među najprostranijima u klasi, no na stražnjoj klupi je i više nego dovoljno mjesta za odrasle, a u prtljažnik stane solidna 361 litra. Za sada su u ponudi samo benzinski motori, osnovni 1-litreni s tri cilindra ima 120 KS, a snažniji 1,6-litreni 177 KS.
Automobil u Hrvatsku stiže za mjesec dana, a cijena od 119.900 kuna je još jedan veliki plus.