Eto, napisali smo ono što potiho komentiraju mnogi od otkrivanja Ferrarija u Ženevi. Postoji i razlog - ovo je prvi (dobro, drugi) Ferrari koji nije dizajnirao Pininfarina
LaFerrari je ružan! Nije izašao iz Pininfarine i nešto mu fali..
Car je gol! I svi koji prijetvorno tvrde da je novo odijelo njegove svetosti prekrasno čine to kako ne bi ispali glupi. Baš kao u Andersenovoj bajci “Carevo novo ruho”... Jer tko bi se usudio popljuvati takvu veličinu kao što je Ferrari, i to najjači i najbrži model koji je izašao iz slavne tvornice u Maranellu?! Istina, o ukusima se ne raspravlja, no opći je stav među stručnjacima, medijima, pa čak i ljubiteljima marke, da novi LaFerrari ne posjeduje onu vatrenu privlačnost kakva je oduvijek karakterizirala Ferrarijeve modele. Osobito one najljepše (slike dolje).
A za to postoji i razlog - LaFerrari je prvi Ferrari (izuzev Dina 308 GT4 iz 1973. koji je dizajnirao Bertone) koji nije oblikovao slavni dizajnerski studio Pininfarina. Naime, Pininfarina je dizajnirao sve Ferrarije od 1951. godine i znao u njih ugraditi potrebnu dozu strasti, atraktivnosti, pa i umjetnosti.
No LaFerrari je kompletno dizajniran unutar kuće i to zato što je hibridna platforma zahtijevala funkcionalni oblik. Ipak, izraženi i duboki usisnici koji prožimaju cijeli automobil nisu po svačijem ukusu. Iako Luca di Montezemolo tvrdi da suradnja s Pininfarinom nije prekinuta, pitanje je koliko će budućih Ferrarija biti dizajnirano na isti način.