Obavijesti

Tech

'Leap summit': 24sata uživo prate sve najvažnije događaje

'Leap summit': 24sata uživo prate sve najvažnije događaje
7

24sata su najčitaniji zato što svojim korisnicima prvi pruža točne informacije i to na gotovo svim platformama. Također, jedini u Hrvatskoj svaki dan administriramo komentare

VIDEO

Imamo više od 1,5 milijuna posjetitelja na našim Facebook stranicama, što je rekord na hrvatskom tržištu, rekla je Mia Mlikota iz Digitalnog razvoja 24sata.

S kolegama Matejem Lončarićem i Vanjom Prahićem sudjelovala je na konferenciji LEAP u zagrebačkom Studentskom centru, na radionici Going beyond media.

- Korisnike treba uvjeriti da im možemo prvi pružiti točne informacije - ustvrdila je Mlikota te istaknula da 24sata to čini videoprijenosima uživo na Facebooku.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Objasnila je kako će se u budućnosti, zbog napretka tehnologije, pojaviti potreba za cijelim nizom zanimanja koja danas ne postoje, kao što su urednik za mobilne sadržaje i analitičar sadržaja.

- 24sata su naš najčitaniji portal, a imamo i Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn... Prisutni smo na gotovo svim platformama - zaključila je Mlikota.

Vanja Prahić, community manager 24sata, istaknuo je kako velik broj korisnika Facebook koristi više puta dnevno te je zato interakcija s korisnicima vrlo važna.

- Treba se katkad i zabaviti s korisnicima - rekao je Prahić, navodeći primjer komentara na Facebooku u kojem je čitateljica pitala tko je izbrojio da je 77.000 munja u jednom danu udarilo u tlo Hrvatske, a 24sata su odgovorila da su na livadu postavili novinara s metalnom šipkom koji je sve pobrojio.

Prahić se osvrnuo i na zajednicu komentatora na našoj web stranici.

- Jedini smo sajt u Hrvatskoj koji svakodnevno administrira komentare. Tako su naši korisnici dobili osjećaj sigurnosti.

- Cijela redakcija 24sata prigrlila je Facebook Live. Naši korisnici danas mogu uživo pratiti najvažnije događaje. Ponosni smo što smo u tome lider u Hrvatskoj - zaključio je Prahić.

Matej Lončarić, voditelj projekta i YouTube kanala JoomBoos, istaknuo je kako je JoomBoos najveća YouTube mreža u regiji.

- Ostvarili smo suradnju s mnogim YouTube zvijezdama - objasnio je Lončarić tajnu uspjeha. Mlade generacije su, kaže, oduševljene youtuberima.

- Naši su roditelji sa svojim roditeljima gledali televiziju, a i danas smo svi u jednoj prostoriji, ali svatko radi nešto drugo na svom mobilnom uređaju - rekao je Lončarić.

Na prijavu za “Videostar”, prvi talent show za YouTube zvijezde, u organizaciji JoomBoosa, prijavilo se oko 2000 ljudi. Imali su, kaže Lončarić, 100.000 pregleda po videu, a 30.000 ljudi u mjesec dana je počelo slijediti stranicu. Rezultati im služe kao poticaj za daljnji rad.

- Okrećemo se i njemačkom tržištu, za koje otvaramo stranicu Das JoomBoos - zaključio je izlaganje Lončarić planovima za budućnost.

Spomenuo je i vrijedno priznanje struke, ovogodišnju Effie nagradu, koju je ovaj projekt osvojio. Na radionici je bilo mnogo sudionika, među kojima i studenti te alumniji akademije Styria:SCOOL koje je Styria nagradila besplatnim kotizacijama za ovu međunarodnu konferenciju.     

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle