Obavijesti

Tech

Komentari 0

Ljubavno stanje nacije: Viberov bot Kupid u romantičnoj analizi

Ljubavno stanje nacije: Viberov bot Kupid u romantičnoj analizi
1

Viberov bot Kupid dijeli ljubav sa stotinama tisuća korisnika na Valentinovo u našoj regiji

VIDEO

Kako Valentinovo utječe na vaše emocionalno stanje? Jeste li ikad „poljubili žapca“ kako biste došli do svog princa iz snova? Jeste li poželjeli „lud i nezaboravan seks“ kako biste obilježili prigodu ili ste sačuvali svu svoju ljubav – samo za sebe? 
    Ova i brojna druga pitanja postavio je korisnicima jedne od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, omiljene u regiji – Vibera - njezin prvi lokalno razvijen „ljubavni bot“, u suradnji s bugarskom visokotehnološkom softverskom tvrtkom „Connecto“. 

Pokrenuta u čast blagdana Valentinova, ova važna novost u Viberu zabilježila je dojmljive rezultate u uspostavljanju sadržajem bogate, dvosmjerne digitalne automatizirane komunikacije s angažiranim korisnicima Vibera, koji su se predbilježili za praćenje Viberovih nacionalnih javnih računa (Public Account), potaknuti ovom i drugim prilikama i temama koje Viber pokriva putem ovog jedinstvenog kanala. Tako da, umjesto da razgovarate o vrućoj temi ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, frizerom ili psihijatrom, Viber je predstavio svog vlastitog „digitalnog boga ljubavi, Kupida“ kako bi vam bio na usluzi za „pitanja srca“. Viberov ljubavni bot, osim što postavlja pitanja iz „Ljubavnog kviza“ i vodi svoje partnere u konverzaciji kroz duhovitu priču, također na kraju razgovora daje konačnu definiciju koja ste „vrsta ljubavnika“ i prijedloge kako provesti ovaj blagdan na najugodniji mogući način. 
             
Sve u svemu, više od 127 000 Viberovih korisnika u Hrvatskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Srbiji i Bugarskoj riješilo je „Ljubavni kviz“, pri čemu je „Sam(a) za Valentinovo“ dominantan profil ljubavnika (oko 25 % od ukupnog broja) među damama (preko 60 %) i muškarcima (oko 40 %) u svih 5 zemalja. Najmanje zastupljen profil u svim zemljama bile su „Kraljice drame“ (manje od 10 % ), s izuzetkom Mađarske („Neumorni partijaner“, sličan postotak). Tradicionalni „Pravi romantičari“ otkriveni su među otprilike 15 % Hrvata, Grka i Bugara i 10 % Mađara i Srba, pri čemu su žene otvorenije prema izražavanju svojih ljubavnih sklonosti od muškaraca (više od 50 % ispitanika). 
U Lijepoj našoj, kako smo već spomenuli, dominiraju "„Sam(a) za Valentinovo“ (25%), a slijede ih u stopu „Kraljevi i kraljice kauča, vođeni egidom "moj dom, moj dvorac!" te "Pravi romantičari". Nadamo se da će Viberov digitalni bog ljubavi, Kupid, idućeg Valentinova registrirati porast romantičara ali i neumornih partijanera!

 Očekuje se da će šira primjena botova biti usvojena u našoj regiji u nadolazećem razdoblju, kao sljedeći veliki korak u olakšavanju dopisivanja, razmjeni važnih informacija i donošenju odluka unutar brojnih aspekata poslovanja, privatnog i javnog života. Zato nema boljeg načina za najavu ovih pozitivnih promjena, nego putem „razgovora o ljubavi“ – budući da nam „ljubav daje hrabrost“ za prihvaćanje novoga!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh
NUDE INOVATIVNA AI RJEŠENJA

Isprobali smo: Honor Magic 6 Pro s top baterijom i kamerom puca na sam svjetski vrh

Honor je u Magic 6 Pro ubacio svoje najjače adute i napravio telefon odličnog dizajna koji ima impresivnu bateriju

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'
ukupno 1850 kvadrata

FOTO Rimac otvorio novi pogon u Ujedinjenom Kraljevstvu: 'Zaposlit ćemo preko 70 ljudi'

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?
VODIČ ZA PRVENSTVO

Euro 2024., raspored i satnica svih utakmica: Poznati su svi sudionici, kako kupiti ulaznice?

Cijene ulaznica se kreću od 30 eura za najjeftinija mjesta do 1000 eura za najskuplje. Za sve utakmice u skupini hrvatski su navijači dobili po 10.000 ulaznica