Nova Honda Civic već nas je oduševila u izvedbama s novim benzinskim turbomotorima, no i s provjerenim dizelašom koji je stigao naknadno auto je pun pogodak. Motor radi vrlo uglađeno, za jednog dizelaša voli se zavrtjeti i jednostavno pršti od okretnog momenta tako da imate dojam kako vozite osjetno snažniji auto. Najbolja strana je potrošnja. Na testu je auto u mješovitoj vožnji trošio samo 5,2 l/100 km, a u gradu tek nešto više - 5,7 litara.
Oduševljava ponašanjem u vožnji. Ona je udobna, no kad poželite pojuriti, ponaša se poput sportskog kompakta. S obzirom na to da spada među najveće kompakte, ne čudi što u unutrašnjosti i u prtljažniku (478 litara) ima mjesta kao u autu srednje klase. Najbolja strana je odnos uloženog i dobivenog. Bogato opremljeni testni model stoji 164.990 kuna, a to je iznos na koji rijetko koji konkurent u klasi ima odgovor.
Originalni dizajn
Unutrašnjost izgleda sportski, izrađena je od kvalitetnih materijala uz besprijekornu završnu obradu
Odličan izgled
S obzirom na to da je ovo osnovna oprema, Civic izgleda izvrsno. Sve je tu, čak i ukrasni detalji poput atraktivnih alunaplataka
Bogata oprema
U osnovnoj opremi Civic ima grijana sjedala, automatsku klimu, adaptivni tempomat, sustav za držanje u voznom traku....