Niti jedan drugi auto u klasi nije tako upadljiv kada je u pitanju zvuk. Novi i30 N grmi i puca iz ispuha i to je već pola zabave. Druga polovica su odlične vozne karakteristike
Najbolji kompaktni sportaš na svijetu: Vozili smo novi i30 N
Renault Megane R.S., Honda Civic Type R, Golf GTI i druge ikone scene ludo brzih kompaktnih automobila dobile su konkurenciju.
I to kakvu. Hyundai i30 N je najzabavniji kompaktni sportski auto kojeg smo ikada vozili. Njegov zvuk je bez konkurencije u klasi. Grmljavina i eksplozije iz ispuha podsjećaju na pravi trkaći auto, a slično je i s voznim karakteristikama.
Pokretanje videa...
Auto ima mehaničku blokadu diferencijala, elektronički prilagodljiv ovjes, precizni upravljač, jedan od najboljih ručnih mjenjača i 275 turbo KS iz 2-litrenog motora koji su u svakom trenutku spremni za jurnjavu. Razvijan je na Nürburgringu što se jasno vidi u svakom trenutku. Ovo je jedan od najbržih kompaktnih automobila na trkaćoj stazi. No kada ga iz ekstremnog načina rada nazvanog N prebacite u Normal ili Eco i30 N se pretvara u zaista pitomi automobil za svaki dan. Buka iz ispuha se osjetno smanji, nema pucanja, upravljač omekša, a ovjes postane nemjerljivo mekši i udobniji. Toliko udoban da vam se katastrofalno loše ceste u okolici Rima (mnogo lošije i od naših), koje su vam do tada “izbijale bubrege”, najednom doimaju kao put posut laticama.
Vozili smo: Hyundai i30NNa stazi Valelunga u Italiji isprobali smo Hyundaijev stroj za jurnjavu
Posted by 24sata Tech on Tuesday, October 3, 2017
Takvu ekstremnu transformaciju ne može izvršiti niti jedan konkurent i to je najveća prednost i30 N. U ponudi su dvije izvedbe. Osnovni model s 250 KS, bez blokade diferencijala i s manjim kočnicama i kotačima neće biti previše tražen jer već za 20.000 kuna više dobiva se Performance izvedba koja ima sve to. Ona stoji 259.990 kuna i u Hrvatsku dolazi u studenom.