Iako će zbog malih vizualnih promjena mnogi pomisliti kako se radi o redizajnu, ovo je potpuno novi model. U ponudi su samo jedan dizelski motor, dva mjenjača i čak pet paketa opreme
Najbolji korejski automobil: Kia Optima napokon stigla kod nas
Gotovo godinu dana moralo se čekati od premijere nove Optime do dolaska ovog automobila na europsko tržište. Razlog tome su prebukirani proizvodni kapaciteti jer ovaj automobil je pravi bestseler u SAD-u.
Europska izvedba potpuno je prilagođena kupcima na ‘starom kontinentu’ s kvalitetnijim materijalima, izradom, konkretnijim ovjesom i voznim osobinama. Novi model blago je narastao u dužinu, širinu i visinu, a povećan je i međuosovinski razmak što je rezultiralo s još više prostora u unutrašnjosti, dok je prtljažnik narastao na 510 litara.
Ovisno o paketu opreme, Optima može biti pravi mali luksuzni raj na kotačima. Nudi grijanje svih sjedala, hlađena prednja sjedala, panoramski stakleni krov, Harman/Kardon audiosustav i još mnogo toga. Tu je i mnogo naprednih sustava za pomoć u vožnji, poput 360° kamere, automatskog parkiranja i sustava za zadržavanje vozila unutar voznog traka.
U ponudi je samo jedan motor, no on bi trebao zadovoljiti potrebe širokog kruga potencijalnih kupaca. Riječ je o 1,7-litrenom dizelu snage 141 KS koji je moguće kombinirati s ručnim mjenjačem ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Optima do 100 km/h pojuri za 9,5 sekundi, a postiže maksimalnih 203 km/h uz deklariranu prosječnu potrošnju od 4,2 do 4,6 l/100 km, ovisno o izvedbi. Problem prilikom pronalaska kupaca Optimi bi mogla biti cijena. Naime, iako je dobro opremljen, osnovni model stoji 209.990 kuna, što je više od mnogih izravnih konkurenata. Odabere li se bogatija oprema, Optima je mnogo isplativija.