Novi 1.6 dizelaš zamijenio je 2.0 dCi. Iste su snage, ali manji motor troš 30 posto manje goriva. Na testu smo u zimskim i gradskim uvjetima imali prosjek od 7,4 l
Nissan ide kao i prije s novim motorom, ali troši puno manje
Kako bi lakše odolio sve brojnijoj konkurenciji koja je kopirala uspješan koncept Qashqaija, Nissanovi inženjeri su stvorili novi dizelski motor. Iste je snage kao prijašnji 2.0-litreni dCi, a pritom četiri decilitra manji i 30 % štedljiviji. Prosjek testa od 7,4 l/100 km u najnepovoljnijim uvjetima - gradska vožnja zimi - zaista je odličan rezultat za prostrano obiteljsko vozilo sa sedam sjedala i stalnim pogonom na sve kotače.
Novi motor malo zastajkuje samo na početku - ispod 2000 o/min - no jednom oslobođen “turbo rupe” vuče mekano i snažno do kraja.
Može prevesti sedmero
Povećana verzija Nissanova Qashqaija duža je za 21 cm, a osim većeg prtljažnika, nudi i dodatni par sjedala u prtljažniku. Zbog svojih skromnih dimenzija i visokog poda ona su ipak načelno rezervirana za djecu, no ovakav je Qashqai odlično rješenje za obiteljski odlazak u prirodu.
Nissan Qashqai+2 1.6 dCi 4x4
masa: 1690 kg
dimenzije: 454x178x165cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,6 s
najveća brzina: 189 km/h
potrošnja: 5,3 l /100 km
cijena: 205.000 kn (testni model) 205.000 kn (bez doplata)
konkurencija: Hyundai ix35, VW Tiguan, Chevrolet Captiva
PLUS: privlačan izgled, snažan i štedljiv motor, dobro ležanje na cesti, efikasan 4x4 pogon, dodatni par sjedala straga
MINUS: panoramski krov krade prostor za glavu, tvrdljikav ovjes i ručica mjenjača, “turbo rupa” na niskim okretajima