Obavijesti

Tech

Komentari 7

Novi Focus karavan bogato je opremljen i prostran, ali i skup

Novi Focus karavan bogato je opremljen i prostran, ali i skup
4

Novi Focus nije ništa manje agilan ni u karavanskoj inačici - pogotovo uz moderni Ecoboost motor od 180 KS koji nudi sjajne performanse, a ne troši puno goriva

VIDEO

Novi Focus nema laku zadaću jer Ford od ovoga modela očekuje da priskrbi značajan tržišni udio u klasi kompaktnih automobila. I to u cijelom svijetu. No, ako već u očima većine nije predvodnik klase, onda je itekako ozbiljan pretendent na tu poziciju. Posebice kada je riječ o voznim karakteristikama, ali i komforu vožnje. Tradicionalno Fordovo dobro držanje ceste u kombinaciji sa zavidnom udobnošću ovjesa naprosto oduševljava i kod novog Focusa. Dodamo li tome i moćni, 180 KS snažan turbobenzinski motor, užitak za upravljačem je potpun. 

Još više veseli podatak kako tako snažan motor u prosjeku "popije" svega 8 litara goriva na 100 km što je zaista hvale vrijedan rezultat. Jedino na što valja pripaziti je ponešto laganiji stražnji kraj koji tu i tamo voli zaplesati, a i 180 KS na prednjoj osovini nerijetko znači i podosta podupravljanja. No nastranu ponešto dinamičniji karakter, odličan, iznimno elastičan i tih turbo benzinac te izdašan popis opreme. Focus je pravi obiteljski automobil s točno pravom mjerom u gotovo svemu. 

Gotovo svemu, osim u cijeni, jer čak 216.490 kuna koliko valja izdvojiti za testirani model, visok je iznos i vjerojatno najveća prepreka značajnijem tržišnom uspjehu. No osnovni Focus karavan s benzincem od 105 KS stoji 131.630 kuna.

Lako dostupan prtljažnik nudi puno prostora

Onaj tko kupuje karavana, kupuje ga zbog praktičnosti. U slučaju novog Focusa kupac može računati na komfornu i primjereno prostranu unutrašnjost, mnoštvo praktičnih pretinaca te naravno izdašan i lako pristupačan  prtljažnik kapaciteta 490 litara. Pohvale zaslužuju i visoka razina udobnosti, dobra zvučna izolacija, vrhunska preglednost (prednji i stražnji parking senzori) te dakako bogata oprema testiranog modela. Jedino što bi moglo biti bolje jest ergonomija prednjih sjedala kao i intuitivnije komande elektroničkih sustava. Za njihovom uključivanje i podešavanje treba proći čitavu proceduru i potreban je dulji period privikavanja.

Unutrašnjost u skladu s novim stilom

Iako prepoznatljivo oblikovan, moderan interijer s gomilom prekidača djeluje pomalo kaotično. Dojam luksuza kakav odlikuje više klase, kvare tek poneki elementi načinjeni od neugledne i naoko jeftine plastike.

Ford Focus Titanium 1.6 EcoBoost

masa: 1357 kg
dimenzije: 455x182x150cm
obujam:  1596 ccm
snaga:  134 kW/182 KS
ubrzanje (0-100km/h):  8,1 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja:  6 l /100 km
cijena: 216.490 kn (testni model) 191.480 kn (bez doplata)
konkurencija: Opel Astra ST, Peugeot 308 SW, VW Golf Variant

PLUS: dizajn, ponuda prostora, opremljenost, udobnost, dobre vozne karakteristike, motor, mjenjač, potrošnja, performanse
MINUS: visoka cijena, loša ergonomija prednjih sjedala, nespretan smještaj ručice ručne kočnice, neintuitivne komande, izgled unutrašnjosti

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 7
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu