Ni u 7. generaciji Golf se ne odriče vrijednosti na temelju kojih je od 1974. prodano 29 milijuna Golfova - i dalje je to prepoznatljiv, praktičan i ponajprije siguran auto
Novi Golf bolji je, prostraniji, veći i ekonomičniji nego prije
Izgled Golfa mora biti prepoznatljiv, to mu daje veću vrijednost prilikom kasnije prodaje, objasnio je mlake promjene u dizajnu Golfa VII šef dizajna. Ipak, iako izgleda vrlo slično, Golf VII potpuno je nov automobil, izmijenjen do najsitnijih detalja. Nova je platforma, karoserija, interijer, a ovjes i motori temeljito su dorađeni i olakšani... Na Sardiniji smo imali prilike isprobati dva od ukupno sedam motora koliko će ih biti u ponudi.
Benzinac sa 140 KS nudi gotovo sportske performanse i dojam u vožnji, a troši tek 5,2 l/100 km uz fantastično brz DSG mjenjač sa sedam brzina. Snažniji 2.0 TDI sa 150 KS još je brži i štedljiviji (4,4 l/100 km), ali kao da mu više odgovara sporija i laganija vožnja. Taj dojam prožima cijeli automobil, usprkos aktivnim amortizerima, aluminijskom ovjesu i masi manjoj 100 kg. Ne nudi posebno puno osjećaja u vožnji, vozač je u njemu prilično distanciran od ceste, ali je zato predvidljiv, siguran, stabilan, komforan, tih i uglađen.
I zbog toga će ga tradicionalni kupci zasigurno cijeniti. Na naše tržište Golf VII stiže sredinom siječnja, a cijene nažalost, za sada nisu poznate.
Posebni modeli
Ponudu Golfa VII u budućnosti će obogatiti posebni modeli poput električnog Golfa, GTI-ja, GTD-a, Blue Motiona....
Dvije vrste ovjesa
Pored kapacitetnog stražnjeg multilink ovjesa s Golfa VI, za sedmicu je VW uveo i jednostavniju i 11 kg lakšu verziju za motore slabije od 122 KS