Ne bi bilo pretjerivanje kada bi ustvrdili kako je ovo najbolji motor u klasi. Po mirnoći, odnosno nedostatku buke i vibracija ovaj motor otvara novu dimenziju
Novi Opelovi dizelski motori oduševili svojim mirnim radom
Zelena Irska u kojoj se vozi po “krivoj” strani ceste samo nas je nakratko zbunila. Vrlo brzo nam je pažnju ukrao 2.0-litreni motor Insignije koji jednostavno oduševljava svojim mirnim i elastičnim radom. Ne bi bilo pretjerivanje kada bi ustvrdili kako je ovo najbolji motor u klasi. Po mirnoći, odnosno nedostatku buke i vibracija ovaj motor otvara sasvim novu dimenziju.
Slično je i po pogledu elastičnosti, jer motor spremno vuče već od otprilike 1300 okretaja a vrlo veliki okretni moment ostavlja osjećaj nadmoći. Uz sve to tu je i zaista niska potrošnja koja je deklarirana na 4,3 l/100 km, a tijekom testnih vožnji se kretala oko 6 l/100 km.
To je pohvalan rezultat za veliku i zaista tešku Insigniju. Isto vrijedi i za performanse. Insignija 100 km/h postiže za okruglih 9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 225 km/h. Idealna je i za krstarenje autocestom jer pri 130 km/h u šestoj brzini motor se vrti na otprilike 1700 o/min što je dobro za komfor i za potrošnju. Novi 1.6-litreni dizel u Mokki na tržištu je već neko vrijeme.
Ima 136 KS, te Mokku do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi uz deklariranu prosječnu potrošnju od 4,1 l/100 km. Tijekom testa trošili smo također oko 6 l/100 km. Insignia s novim motorom stoji od 204.577 kuna, a Mokka od 160.919 kuna.