Novi terenac postavlja dizajnerske temelje nove generacije Mitsubishijevih modela. Vozački, Outlander je dobar automobil, ugodno čvrstog i preciznog upravljača
Novi Outlander predvodnik je novog dizajna u Mitsubishiju
Treća generacija Mitsubishijeva Outlandera lakša je (u prosjeku 100 kg), aerodinamičnija i prostranija od svojih prethodnika koji su upravo dostigli brojku od ukupno milijun prodanih primjeraka. Pokreću ga dva motora od 150 KS, 2.0-litreni benzinac i 2.2-litreni dizelaš. Potonji smo isprobali u verziji s ručnim mjenjačem i ostali ugodno iznenađeni mirnoćom rada, izolacijom od buke i elastičnošću.
Vozački, novi je Outlander vrlo dobar automobil, ugodno čvrstog i preciznog upravljača i mjenjača te dobro odmjerenog ovjesa. Pogon na sva četiri kotača je dorađen, opremljen naprednijim računalom, a na popisu dodatne opreme sada su adaptivni tempomat te sustavi izbjegavanja sudara i napuštanja vozne trake. Novi Outlander dolazi i sa sedam sjedala, a namjeravaju ga prodavati u 160 zemalja svijeta.