Jeep Grand Cherokee u ponovno dorađenom izdanju donosi nova svjetla, štedljivije motore te moderniji i luksuzniji interijer. Dobio je i novi automatski mjenjač iz ZF-a
Novo lice velikog poglavice: Grand Cherokee na redizajnu
Vrlo atraktivnim izgledom, kojem najviše kumuju moderna svjetla, Grand Cherokee drugim je redizajnom u kratkom roku sustigao, ako ne i prestigao suparnike. Impozantna pojava s cijenjenom značkom na poklopcu motora nikoga neće ostaviti ravnodušnim, osobito zato što je ovo jedan od rijetkih luksuznih SUV-ova sposobnih i za prave terenske zadatke. Ponajprije zahvaljujući efikasnom Quadra Drive II pogonu na sva četiri kotača, ali i Quadra Lift po visini prilagodljivom pneumatskom ovjesu.
Od tehnike najvažnija novost je novi automatski mjenjač uglednog ZF-a. Umjesto starog s pet stupnjeva, novi mjenjač ima osam stupnjeva, radi puno uglađenije i mekše, a njegova E-Shift ručica djeluje puno modernije. Takav je sad i interijer, koji krasi atraktivna TFT instrumentna ploča, a na središnjoj konzoli je veliki 8,4-inčni touch screen novog UConnect sustava. Uz to, na upravljaču su sada komande audio sustava, telefona, tempomata i mjenjača.
Motori su u prosjeku 9% štedljiviji, a najzanimljiviji je 3.0 V6 dizelaš s 250 KS, koji prosječno troši samo 7,5 l/100 km. Njegova cijena u Limited verziji manja je od pola milijuna kuna, osnovni Laredo sa 190 KS stoji 455.900, a SRT8 757.500 kuna.