Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Novom brošurom žele roditelje i djecu naučiti online zaštiti

Centar za sigurniji internet i HAKOM izradili su brošuru kojoj je cilj pružiti informacije djeci i roditeljima o tome kako se zaštititi, ali i potaknuti roditelje i djecu na razgovor. Nju će od sutra dijeliti i HT

Foto:

Hrvatski Telekom najavio je da će u utorak potpisati Povelju o sigurnijem internetu, inicijativu Centra za sigurniji internet i HAKOM-a, koja pokazuje i spremnost operatera na proaktivan pristup u povećanju sigurnosti djece na internetu. 

Tako će u sklopu vlastitog projekta 'Šeraj pozitivu, blokiraj negativu' i u povodu Dana sigurnijeg interneta od sutra u T-centrima dijeliti brošuru "Kako zaštiti dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona", koju je izradio HAKOM te će dijeliti i praktične savjete za zaštitu. 

- Većini onih koji se koriste internetom nedostaje dovoljno znanja o sigurnosti na internetu, a u HAKOM-u imamo dojam da djeca često znaju i više od svojih roditelja pa je cilj ove brošure ne samo pružiti informacije djeci nego i njihovim roditeljima, i još važnije - potaknuti roditelje i djecu da međusobno razgovaraju o ovoj važnoj temi - rekao je Ivo Majerski iz HAKOM-a. 

Izradu brošure potaknuli su rezultati prvog nacionalnog komparativnog istraživanja o sigurnosti djece na internetu koje je provedeno krajem prošle godine u sklopu međunarodnog projekta EU Kids Online.

- Hrvatski Telekom kao vodeći telekom operater i predvodnik digitalne transformacije u Hrvatskoj osjeća odgovornost da u okviru svojih mogućnosti osigura što sigurnije okruženje u kojem građani, posebno mladi, koriste nove tehnologije. Smatramo to iznimno važnom temom koju ćemo nastaviti poticati kroz našu inicijativu ”Šeraj pozitivu, blokiraj negativu”. Da ne postoji dovoljna razina svjesnosti o rizicima pokazuje podatak da trećina mladih putem interneta komunicira s osobama koje ne poznaje, a svaki četvrti tinejdžer u dobi od 15 do 17 godina susreo se s osobom koju je upoznao online. Zato ćemo ove godine dodatno pojačati edukaciju svojih korisnika i nastaviti s uvođenjem proizvoda i usluga namijenjenih na povećanju zaštite na digitalnim platformama - istaknula je Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message