Obavijesti

Tech

Komentari 0

Novom brošurom žele roditelje i djecu naučiti online zaštiti

Novom brošurom žele roditelje i djecu naučiti online zaštiti
1

Centar za sigurniji internet i HAKOM izradili su brošuru kojoj je cilj pružiti informacije djeci i roditeljima o tome kako se zaštititi, ali i potaknuti roditelje i djecu na razgovor. Nju će od sutra dijeliti i HT

VIDEO

Hrvatski Telekom najavio je da će u utorak potpisati Povelju o sigurnijem internetu, inicijativu Centra za sigurniji internet i HAKOM-a, koja pokazuje i spremnost operatera na proaktivan pristup u povećanju sigurnosti djece na internetu. 

Tako će u sklopu vlastitog projekta 'Šeraj pozitivu, blokiraj negativu' i u povodu Dana sigurnijeg interneta od sutra u T-centrima dijeliti brošuru "Kako zaštiti dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona", koju je izradio HAKOM te će dijeliti i praktične savjete za zaštitu. 

- Većini onih koji se koriste internetom nedostaje dovoljno znanja o sigurnosti na internetu, a u HAKOM-u imamo dojam da djeca često znaju i više od svojih roditelja pa je cilj ove brošure ne samo pružiti informacije djeci nego i njihovim roditeljima, i još važnije - potaknuti roditelje i djecu da međusobno razgovaraju o ovoj važnoj temi - rekao je Ivo Majerski iz HAKOM-a. 

Izradu brošure potaknuli su rezultati prvog nacionalnog komparativnog istraživanja o sigurnosti djece na internetu koje je provedeno krajem prošle godine u sklopu međunarodnog projekta EU Kids Online.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Hrvatski Telekom kao vodeći telekom operater i predvodnik digitalne transformacije u Hrvatskoj osjeća odgovornost da u okviru svojih mogućnosti osigura što sigurnije okruženje u kojem građani, posebno mladi, koriste nove tehnologije. Smatramo to iznimno važnom temom koju ćemo nastaviti poticati kroz našu inicijativu ”Šeraj pozitivu, blokiraj negativu”. Da ne postoji dovoljna razina svjesnosti o rizicima pokazuje podatak da trećina mladih putem interneta komunicira s osobama koje ne poznaje, a svaki četvrti tinejdžer u dobi od 15 do 17 godina susreo se s osobom koju je upoznao online. Zato ćemo ove godine dodatno pojačati edukaciju svojih korisnika i nastaviti s uvođenjem proizvoda i usluga namijenjenih na povećanju zaštite na digitalnim platformama - istaknula je Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle