Obavijesti

Tech

Komentari 71

'Ocjenjivanje u našim školama je zastarjelo, a djeca krivo uče'

'Ocjenjivanje u našim školama je zastarjelo, a djeca krivo uče'

O modernizaciji školstva govorit ćemo 29. studenog na konferenciji ‘Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska’. Kako biste vidjeli i poslušali sva predavanja ove konferencije, potražite prijavnicu na www.boljeobrazovanje.hr

Informatika od iduće školske godine postaje obavezna u petom i šestom razredu, potvrdili su to jučer ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak te premijer Andrej Plenković.

>>> Najavite svoj dolazak na konferenciju ovdje 

Pokretanje videa...

03:35

- Danas su u Europi za 93 posto poslova potrebne vještine vezane za informatiku. Da biste bili konkurentni to mora biti svojevrsni refleks. Zato mi se čini da je ova inicijativa hvalevrijedna i sigurno će poboljšati kvalitetu znanja naših učenika - istaknuo je premijer Plenković.

Informatizacija i modernizacija škola i školskih programa činjenica je od koje ni slučajno ne možemo i ne smijemo bježati. Te teme dobivaju i jako mnogo prostora u medijima, no ponekad se čini da se u reformi pažnja pridaje jedino “robotizaciji” škola, natrpavanju nastavnika dodatnim sadržajima bez strategije, i što je najgore, guranju učenika u okvire koji im na kraju neće omogućiti potrebne vještine.

- Najveći nedostaci hrvatskog školstva su to što je i dalje usmjereno isključivo na usvajanje činjenica i na reproduciranje istih. Na to da su modeli vrednovanja i ocjenjivanja u školama zastarjeli, u tome da nije usmjeren na to što će trebati mladim ljudima u 21. stoljeću. To su prije svega funkcionalna pismenost, novi oblici rada, komunikacija, suradnja, informatička i digitalna pismenost - kaže Boris Jokić, sociolog, pedagog i bivši voditelj Cjelovite kurikularne reforme.

Boris Jokić

On će ujedno biti predavač na drugoj konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”, koju 24sata s partnerima organizira 29. studenog u Obrtničkoj komori Zagreb.

Iako je reforma i dalje izložena nesmiljenoj politizaciji, međunarodne recenzije, koje je objavio portal srednja.hr, potvrdile su kako su dokumenti koje su mjesecima slagali nastavnici i obrazovni stručnjaci pogodile bit potrebnih reformi.

- Konferencije poput ove su mjesta na kojima treba sučeliti različita mišljenja, argumentirano raspravljati, ne napadati osobno, već da se raščiste određene stvari, da zajednički kao nacija pronađemo zajednički smjer. Ovo Hrvatskoj treba - ističe Jokić.

Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska

No o obrazovanju treba razmišljati i razgovarati svaki dan, a naglasak ove konferencije stavit ćemo na strukovno obrazovanje, na što naglasak posljednjih godina stavljaju sve gospodarski razvijene zemlje.

O tome što će država učiniti da pomogne mladima u zapošljavanju govorit će ministar rada i mirovinskog sustava Marko Pavić, gdje bi trebalo mijenjati sustav i o važnosti socijalne politike raspravljat će redovni profesor Pravnog fakulteta Gojko Bežovan, o važnosti i specifičnostima strukovnog, ali i cjeloživotnog obrazovanja govorit će ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Mile Živčić, a o iskustvima poslodavaca u panelu će razgovarati i predstavnici Obrtničke komore Zagreb.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 71
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u