Jednoroge, emotikone ili mačke možeš zagrliti prije spavanja ili nositi u školu zahvaljujući poduzetnoj 20-godišnjakinji i njezinoj kičastoj internetskoj trgovini
Omiljene fore s interneta se mogu nositi na majici ili suknji
Osim što ih dijeliš na internetu, popularne memeove, smiješne slike mačaka, emotikone ili jednoroge sigurno bi željela i pokazati na majici, čarapama, suknji ili s njima ići u krevet. Prepoznala je to mlada Amerikanka Erin Yogasundram, u svojoj studentskoj sobi pokrenula web trgovinu koja prodaje upravo takvu odjeću i od toga napravila pravi posao.
Šareni i pomalo kičasti komadi odjeće koji se mogu kupiti na ShopJeen daleko su od luksuznih dizajnerskih komada o kakvima je Erin sanjala kao srednjoškolka zaluđena svijetom mode. Stažirala je u prestižnim modnim magazinima poput Voguea i Marie Claire te luksuznim brendovima Bottega Veneta i Alexander Wang, žarko željela prestižnu torbicu s potpisom modne kuće Celine i sanjala kako će jednog dana i ona sudjelovati u kreiranju takvih luksuznih komada.
Vlastiti posao umjesto skupe torbe
No kad je konačno uštedjela za skupu torbu i počastila se njome za 20. rođendan, shvatila je da je pokretanje vlastitog posla usrećuje više od posjedovanja precijenjenih komada s tuđim potpisom. Celine torbu vrlo brzo je prodala na e-Bayu za 3000 dolara i s tim novcem, bez pozajmice roditelja i investicija drugih ljudi, pokrenula posao.
Shvatila je da se cure i dečki njezinih godina i u stvarnom životu žele izraziti simbolima i forama koje koriste na internetu i pokrenula liniju odjeće s apliciranim prepoznatljivim emotikonima ili memeovima. Da moda i internet idu zajedno pokazala je i činjenica da su za širenje popularnosti brenda bili najzaslužniji Erinini profili na Instagramu i Twitteru. Samo na Instagramu Erin i ShopJeen zajedno imaju više od pola milijuna obožavatelja.
Mlada Amerikanka internetske fore preselila je u offline svijet da bi od toga na kraju napravila online posao.