Vizualno atraktivan Opelov mali SUV nudi stalni 4x4 pogon i praktičnu unutrašnjost opremljenu nesvakidašnjom tehnologijom. U prodaju stiže od sljedećeg tjedna
Opelova Mokka veličinom je mala, ali velika sposobnostima
Mokka je prvi mali njemački SUV, tek tri centimetra veći od Corse, koji bi trebao konkurirati Nissanu Juke, Škodi Yeti ili Suzukiju SX4. Prepoznatljivi Opelov stil koji je donijela Insignia prije četiri godine odlično funkcionira na ovako malom i robusnom automobilu. Preglednost ceste je odlična zbog već visine. S druge strane, zbog zaobljenog dizajna uglovi karoserije s vozačke pozicije se uopće ne vide.
Srećom, dodatna oprema uključuje i parking senzore i kameru za vožnju unatrag. Mokka ima i osam zračnih jastuka, i to serijski, nudi utičnicu od 230 Volta te jedina u klasi grijani upravljač, prilagodljiva prednja svjetla te integrirani nosač za bicikle. Pokreću ju tri motora. Osnovni 1.6 benzinac ima 115 KS i prosječno troši 6,5 l/100 km dok 140 KS snažan 1,4 turbak traži decilitar manje.Najštedljiviji je 1.7 CDTI sa 130 KS i potrošnjom manjom od 5 l/100 km. Stalni pogon na sve kotače funkcionira vrlo dobro na skliskim podlogama u što smo se uvjerili na pješčanoj plaži Baltičkog mora. Teži samo 65 kg, a u stanju je polovicu snage prebaciti na stražnju osovinu.
Tvrđe podešen ovjes govori da je Mokka ponajprije namijenjena vožnji na cesti, a tu jedino smeta nešto veća buka, ali pri brzinama koje su dozvoljene samo na njemačkom Autobahnu. Mokka u prodaju kreće već idući tjedan po osnovnoj cijeni od 129.900 kn.