Obavijesti

Tech

Komentari 6

Osnivač Native Advertising Institutea dolazi u Zagreb

Osnivač Native Advertising Institutea dolazi u Zagreb

Jesper Laursen, vodeći danski stručnjak za content marketing, na Digital Takeover konferenciji govorit će o aktualnim globalnim trendovima u medijskoj oglašivačkoj industriji.

VIDEO

Jesper Laursen, osnivač globalno utjecajnog Native Advertising Institutea i vodeći danski stručnjak za content marketing dolazi u Zagreb gdje će 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra održati predavanje na najvećoj digitalnoj konferenciji u regiji, Digital Takeoveru u organizaciji 24sata.

Poseban fokus ovogodišnjeg Digital Takeovera stavljen je na edukaciju, inspirativne primjere i uspješna konkretna rješenja za razvoj kompanija koje se digitalnom preobrazbom mogu u punom kapacitetu tržišno pozicionirati te biti efikasni u postupku i efektivni u rezultatu pa će u skladu s tim i ovaj cijenjeni svjetski stručnjak za marketing održati predavanje.

Laursen će na konferenciji govoriti o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije. Također, pružit će publici uvid u aktualne i buduće trendove u industriji, kao i objašnjenje zašto je presudno imati jasnu multiplatformsku perspektivu kako bi se postigao bolji uspjeh. Publika će također imati priliku dobiti savjete o tome kako kvalitetno prenijeti i zašto je važno uskladiti komunikaciju i distribuciju sa životnim stilom današnjih korisnika.

Neosporno je da je ovaj danski ekspert jedan od najvećih svjetskih stručnjaka u sferi content marketinga, a njegov Native Advertising Institute danas se smatra vodećom platformom znanja za medijske i marketinške stručnjake u native oglašavanju. Osnovao ga je 2014., a danas je bez premca najrelevantnija globalna platforma na kojoj izdavači, marketinške agencije i stručnjaci dijele sadržaj temeljen na znanju posvećenom native oglašavanju. Institute održava godišnju konferenciju Native Advertising DAYS na kojoj poduzetnici, kreativni umovi, izdavači, brendovi i agencije zajedno djeluju na izgradnji bolje i učinkovitije native kampanje.

Nagrade koje dodjeljuje Native Advertising Institute priznate su trenutno kao najrelevantniji izbor u području native oglašavanja koje je nastalo kao rezultat traženja efikasnijeg učinka ulaganja u komunikaciju te kao dio evolucije medija. Upravo su projekti 24sata u protekle dvije godine prepoznati od strane Instituta i nagrađeni s više od 20 nagrada u području native oglašavanja što je kompaniji donijelo potvrdu statusa najboljeg i ujedno najnagrađivanijeg native studija na svijetu. Ovim svjetskim uspjehom 24sata nadmašio je i neke od najvećih globalnih medijskih kompanija. 

Laursen je ujedno i CEO vodeće danske agencije za content marketing Brand Movers i novinarske agencije Media Movers. U svijetu globalnog marketinga Laursen slovi za vizionara, a jedan od njegovih cjenjenijih projekata svakako je i Clever Content Conference & Workshop, najveća skandinavska konferencija o content marketingu. 

Također je i jedan od najtraženijih govornika o content marketingu, a u prilog tome govori činjenica da je predavanja držao na najvećim globalnim konferencijama o content marketingu: Content Marketing World Conference and Expo u Clevelandu, Content Marketing Fast Forward u Amsterdamu, FIPP World Congress-u u Londonu i Digital Content Expo-u u Berlinu.

Jesper Laursen će zato i u Zagrebu svojim znanjem i osebujnim stilom zasigurno privući brojne posjetitelje koje na konferenciji očekuje iznimno bogat cjelodnevni program i niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata.

Ekskluzivni edukacijski partner konferencije Digital Takeover je IEDC-Poslovna škola Bled.

Zato budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto na Digital Takeoveru uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn.

Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 6
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu