Devetogodišnjak koji otvaranjem i isprobavanjem igračaka zarađuje više od milijun dolara godišnje? I nije jedini - od sličnog posla zarađuju i neki puno stariji od njega
Otvaraju igračke, snimaju se za YouTube i zarađuju milijune
Ako imate iznad 10 godina vjerojatno niste čuli za njih, no oni su budući vladari YouTubea koji na najjednostavniji način zarađuju milijune dolara godišnje – igrajući se pred kamerama.
1.
DisneyCollctorBR
Anonimna je djevojčica ili žena iz Brazila koja se specijalizirala za pregled najnovijih Disneyjevih i inih igračaka. Njen sneni infantilni glas hipnotizira klince kojima se obraća dok otvara razna kinder-jaja sa skrivenim igračkama, naljepnicama i ostalim šarenim stvarčicama. Jedan takav video pregledan je preko 99 milijuna puta, a njen kanal konstantno je u top 5 najpopularnijih YouTube kanala u SAD-u i svijetu.
Za razliku od drugih YouTubera koji brendiraju svoj identitet, kolekcionarka igračaka i dalje prikazuje samo svoje ruke te joj je gotovo nemoguće ući u trag. Komentari su isključeni, a na poruke ne odgovara. Skeptici-analitičari smatraju da se uopće ne radi o djevojčici nego o 40-godišnjoj kućanici čiji muž radi sličan kanal. Procjenjuje se da preko oglasa zarađuje između 1,5 i 13 milijuna dolara godišnje.
2.
EvanTubeHD
Devetogodišnji je klinac koji kao i 'kolekcionarka' uživa ogromnu popularnost u svojoj ciljnoj skupini. Na YouTubeu je prisutan od 2011., a do danas uz pomoć oca koji sve snima i montira, objavljuje otpakiravanja i recenzije igračaka i igrica na još dva kanala.
Ponekad mu u videima gostuje i sestra pa je tako onaj u kojem ju gađa praćkom s gumenim Angry Birdom dostigao skoro 20 milijuna pregleda! Njegovi roditelji potvrdili su da su s vremenom angažirali marketinške stručnjake za prodaju oglasa, a sav zarađeni novac, koji se procjenjuje na 1, 3 milijuna dolara godišnje, ide u zakladu za buduće školovanje njihove djece.
3. Gabe&Garett;
Razigrana su braća od 6 i 8 godina koja umjesto kućnih igara više vole igre na otvorenom, pa su tako specijalizirali recenzije raznih autića, motora za djecu i slično. Posebno su popularni oko Božića kada predvode svojim utjecajem na poklone koje će se diljem zemlje pojaviti pod borovima.
Broj pretplatnika na njihovom kanalu porastao je za 170 posto u zadnje dvije godine, a dnevni video-isječci broje milijunske preglede i donose na obiteljski račun otprilike 750.000 dolara godišnje.