Peugeot vozili smo u Turskoj koja je jedno od važnijih tržišta za ovaj auto, i idealan poligon za isprobavanje jedne od najjačih strana - udobnosti na uništenim cestama
Peugeot 301 je velik, prostran, vrlo dobro opremljen i jeftin
Peugeot 301 je izravan konkurent novoj Škodi Rapid, ali i Citroënu C-Elysee, koji smo vozili prije nekoliko tjedana, i koji je zapravo tehnički “brat blizanac” ovog automobila. Nastao je na platformi 208, no dizajnom se novi Peugeot sprijeda naslanja na 508, dok je straga izgled podređen prostranom prtljažniku na automobilu dugačkom kompaktna 444 cm. Obujam prtljažnika je 506 litara, a podjednako raskošna je i ponuda prostora za noge straga.
Ovjes je potpuno prilagođen lošim cestama s rupama i izbočinama, što je svakako pozitivna vijest i za naše tržište. Cijeli automobil se doima robusno i izdržljivo te je vrlo udoban na neravninama, u što smo se mogli uvjeriti na uništenim turskim cestama. Za pogon 301 predviđena su tri motora: novi trocilindrični benzinac obujma 1.2 litre sa 72 KS, koji 980 kg teškom automobilu daje skromne performanse, te malo adekvatniji benzinac sa 115 KS i dizel s 92 KS.
Najveći adut Peugeota 301 bit će cijena. Prodaja u Hrvatskoj već je počela, a cijena osnovnog, ali vrlo dobro opremljenog modela, iznosi itekako povoljnih 91.900 kuna.
Unutra je solidan
Plastika i dizajn nisu na najvišoj razini, no ukupno gledano dojam je dobar s obzirom na nisku cijenu automobila.
Oblik zbog tržišta
Peugeot 301 je izrađen kao limuzina zbog toga što takav oblik najviše vole kupci na potencijalno snažnim tržištima u Aziji, Africi, Južnoj Americi...