Jedan od najatraktivnijih automobila u klasi odlično se snalazi s 1,3-litarskim dizelskim motorom od 95 KS, koji je tijekom testa trošio samo 5,4 litara goriva
Plati više, troši manje: Aveo dizelaš majstor je u štedljivosti
Aveo je pravi dokaz da dizelski motor u gradskom automobilu ima smisla, pogotovo uz aktualne cijene goriva. Jedan od najatraktivnijih automobila u klasi odlično se snalazi s 1,3-litarskim dizelskim motorom od 95 KS, čemu svjedoči i kombinirana potrošnja na testu - samo 5,4 litara.
Motor ne spada među najtiše, ima osjetnu “turbo rupu”, no dobro se nosi s Aveom, i u gradu i izvan njega.Ovjes je prilično udoban, no prilikom pretjerivanja u zavojima posustaje, a upravljač bi mogao biti izravniji.
Oprema LTZ između ostalog donosi tempomat, parking senzore i alu-naplatke od 16 inča. Jasan plus je cijena od 120.800 kn, čime je Aveo povoljniji od većine konkurenata.
Ušteda na semaforima
Start/stop sustav još je neuobičajen u ovoj klasi, a na Aveu radi odlično - nečujno se gasi i vrlo brzo pali. Na taj način Aveo na semaforima uštedi oko jedne litre goriva na 100 km. ESP u seriji na gradskom automobilu je također rijetkost u Hrvatskoj. Sigurnosni plus za malog Chevroleta.
Chevrolet Aveo LTZ 1.3 Diesel
masa: 1185 kg
dimenzije: 404 x 174 x 152 cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 70 kW/95 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 12,6 s
najveća brzina: 174 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
cijena: 120.800 kn (testni model) 120.800 kn (bez doplata)
konkurencija: Kia Rio, Opel Corsa, Fiat Punto, Citroen C3
PLUS: vrlo štedljiv motor, dobar i neprimjetan start/stop sustav, bogata oprema, cijena povoljnija od konkurencije
MINUS: buka motora, “turbo rupa”, neizravan upravljač, dugačak hod ručice šesterobrzinskog ručnog mjenjača