Obavijesti

Tech

Komentari 31

Pravi šminker i odličan SUV: Testirali smo Opelovu Mokku X

Pravi šminker i odličan SUV: Testirali smo Opelovu Mokku X
8

Redizajnirana Mokka dobila je mnogo više od slova X u nazivu, ovo je jedan od boljih kompaktnih SUV-ova na našem tržištu

VIDEO

Mokka je auto koji je teško smjestiti u neku klasu. Za male SUV-ove poput Captura i 2008 je jednostavno prevelik i previše skup, a za kompakte poput Qashqaija i Tiguana previše malen.

opel_mokka

Možda je baš taj položaj u niši između dvije klase recept za uspjeh ovog automobila koji se prodaje dobro kao rijetko koji Opel. Na kraju krajeva, nije ni bitno u koju klasu Mokka spada, nego ono što ovaj automobil predstavlja, a to je atraktivni mali SUV koji već na prvu otkriva da nije samo šminka. Pogotovo u testiranoj verziji koja je opremljena s najsnažnijim dizelskim motorom u ponudi i vrhunskim 4x4 pogonom.

opel_mokka

Motor konkretno ima 136 KS, što je prava mjera za, ne baš laganu, Mokku. Ubrzanja su vrlo dobra, maksimalna brzina dovoljna za duža putovanja. A baš duža putovanja su ono što Mokki najbolje leži. Rijetko koji SUV se tako samouvjereno kotrlja autocestom, a testirani to radi i sa stilom zbog velikih 19-inčnih naplataka koji već na prvu otkrivaju da terenskih ambicija i nema previše. Bez obzira na 4x4 pogon i robusniji izgled od mnogih konkurenata, jasno je da Mokka, kao i svi moderni SUV-ovi, provodi 99,99 posto svojeg životnog vijeka na asfaltu. Po divljini se ne voze ništa više od primjerice Volkswagen Passata. No 4x4 pogon će zbog toga biti vrlo koristan na mokroj podlozi ili kad padne snijeg. Motor je vrlo uglađen, a redizajnom je popravljeno i ono što je bila boljka prošle Mokke, prilično velika buka u kabini kod dizelske izvedbe. Potrošnja je sa 6,9 l/100 km u gradu, koliko smo izmjerili na testu, sasvim razumna s obzirom na ne baš malu masu automobila. Ovjes Mokke je nešto tvrđi nego što smo navikli, no zato se vozi bolje od prosjeka klase. U zavojima ponekad zaboravite da se vozite u povišenom “terencu”.

opel_mokka

Što se cijene tiče, tu je Mokka također između dvije klase. Doduše, testirani model je zbog top opreme, motorizacije i 4x4 pogona u rangu cijena kompaktne klase, no nije baš sve što smo mi imali na testiranom automobilu potpuno nužno, sasvim solidnu Mokku dizel možete voziti i za 70 tisuća kuna manje. Ovo nije pravi obiteljski SUV, ima mnogo praktičnijih modela, i možda je zato baš toliko popularan kod svojih kupaca.

opel_mokka
TVORNIČKI PODACI
masa: 1504 kg
dimenzije: 428x178x166 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 100 kW/136 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,3 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 246.800 kn (testni model) 200.712 kn (bez doplata)

Testirana Opel Mokka X 1.6 CDTI Innovation u opremi ima alunaplatke 19”, prednja LED matrix svjetla, navigaciju, kameru za vožnju unatrag, automatsku dvozonsku klimu, parkirne senzore, tempomat...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 31
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle