Renault Megane R.S. je fantastičan automobil kad želite juriti, ali zbog tvrdog CUP ovjesa (doplata) i naporan kad se želite opustiti u običnoj vožnji
(Pre)ljuta papričica ima jakih 265 KS pod poklopcem motora
Stručnjaci slavnog odjela Renault Sport proveli su tisuće sati kreirajući automobil koji će biti najbrži i najzabavniji u klasi, i to posebno na trkaćoj stazi. Ponašanje u svakodnevnom prometu očito je bilo u sasvim drugom planu, no to je kupcima ovog automobila ionako manje bitno. Megane R.S. ukroćena je zvijer spremna ugristi u svakom trenutku.
Ubrzanja su brutalna, držanje u zavoju savršeno, a zvuk motora jednostavno fenomenalan. S druge strane, Megane s opcionalnim Cup ovjesom i kotačima promjera 19 inča vrlo je tvrd, a pri naglim ubrzanjima i jurnjavi potrebna je vrlo čvrsta ruka.
Opušteni možete biti jedino kad ne namjeravate jače stisnuti gas. Tad Megane može biti i štedljiv, na testu konkretno samo 8,8 l/100 km. Uz jurnjavu troši oko 11 l/100 km.
Zaista mnogo dodatne opreme
Testirani model ima tanka školjkasta Recaro sjedala, veće alu-naplatke, Cup podvozje, paket R-Link s navigacijom i vrlo zabavni R.S. monitor s obiljem podataka. Te opcije stoje više od 30.000 kuna.
Renault Megane R.S. 2.0T 265
Tvornički podaci:
masa: 1394 kg
dimenzije: 430x185x144cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 195 kW/265 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,0 s
najveća brzina: 254 km/h
potrošnja: 7,5 l /100 km
Cijena: 277.239 kn (testni model) 228.900 kn (bez doplata)
Konkurencija: Seat Leon Cupra, Opel Astra OPC, Volkswagen Golf GTI