Facebook ima nekoliko timova koji brinu o različitim problemima na društvenoj mreži. Ističu kako im prijave stižu na 24 jezika, a timovi rade cijele dane
Prijavili ste nešto na 'Fejsu'? Objavili su detaljan postupak
Korisnici Facebooka u svakom trenutku mogu prijaviti neprimjereni sadržaj na toj društvenoj mreži, kao i korisnike koji krše pravila Facebooka. Facebook je na svom blogu infografikom objasnio postupke koji slijede nakon prijavljivanja sadržaja, korisnika ili nečeg trećeg.
- Facebook ima tim koji radi cijeli dan, sedam dana u tjednu kako bi uspjeli sve prijave riješiti. Stotine radnika je u uredima po cijele dane te se brinu da brzo i efikasno riješe sve nastale probleme, a brinemo i o činjenici da Facebook korisnici nikada ne spavaju - napisali su na blogu. Dodaju kako brinu o prijavama na 24 različita jezika. Osim toga, raspoređeni su i u nekoliko timova kako bi lakše rješavali različite probleme. Tako u Facebookovoj podršci postoje tim za rješavanje problema s nasiljem na društvenim mrežama, tim koji brine o sigurnosti podataka korisnika te tim koji brine o neprimjerenom sadržaju.
Više o prijavama na Facebooku možete provjeriti OVDJE