Na uspjehu 3008 trebao bi profitirati i 5008 koji je realno veliki brat 3008-ice. Straga je nešto manje elegantan, ali zato ima tri reda sjedala i spektakularno uređenu unutrašnjost
Prostran i moderan: Veliki brat najboljeg auta godine na testu
Peugeot 3008 je prošle godine pomeo konkurenciju u pogledu nagrada. Trijumfirao je na nebrojeno mnogo izborima za auto godine. Tako je između ostalog postao i Europski automobil godine, a najbolji je bio i izboru HR Auto 2017.
A da i kupci misle slično kao i stručnjaci ubrzo su pokazali i prodajni rezultati. Auto je odmah skočio na treće mjesto najprodavanijih u svojoj klasi, ispred provjerenih bestselera poput Tucsona, Kuge, Sportagea, Atece, Kadjara i Mazde CX-5. Na uspjehu 3008 trebao bi profitirati i 5008 koji je realno veliki brat 3008-ice.
Na prednjem je dijelu teško naći bilo kakve razlike a straga je 5008 ipak nešto manje elegantan. No zbog toga nudi mnogo više mjesta. Moguće je primjerice ugraditi treći red sjedala kao u testnom modelu, a tu je i najveći prtljažnik u klasi, volumena nevjerojatnih 780 litara. Unatoč tome što je teško naći prostraniji auto, 5008 nije prevelik. Sa 464 centimetara dugačak je kao tipični SUV srednje klase i tako dovoljno praktičan za svakodnevnu upotrebu.
Dizelski motor od 150 KS savršeno mu pristaje, izuzetno je miran, a i performanse su vrhunske. Potrošnja je tijekom testa iznosila okruglih sedam litara u prosjeku, u gradu oko 8,5 l/100 km. Udobnost vožnje je jedan od najvećih aduta 5008, a nije mu strana niti jurnjava zavojima. Štoviše, i tu se snalazi bolje od većine konkurenata. Unutrašnjost je dizajnirana identično kao i kod 3008, a tom znači spektakularno, inovativno i profinjeno.
Tehnika i oprema oduševljavaju, od digitalnih instrumenata, preko masaže sjedala pa do parfema za unutrašnjost, sve je tu. Stoga je i cijena očekivana.
masa: 1490 kg
dimenzije: 464x184x165 cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 9,6 s
najveća brzina: 206 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km
cijena: 327.599 kn (testni model) 264.181 kn (bez doplata)
Testirani Peugeot 5008 GT Line 2.0 BlueHDi 150 u opremi ima električno pokretana prednja sjedala i vrata prtljažnika, stakleni krov, grip control, navigaciju...