Chris Porritt, bivši potpredsjednik u Tesli, pridružuje se timu Rimac Automobila na poziciji glavnog tehnološkog direktora. Tijekom karijere dulje od tri desetljeća radio je u Tesli, Aston Martinu, Appleu...
Rimac Automobili zaposlili bivšeg potpredsjednika Tesle
Rimac Automobili imenovali su bivšeg glavnog inženjera u Aston Martinu, potpredsjednika inženjeringa u Tesli i voditelja grupe za specijalne projekte u Appleu, Chrisa Porritta, glavnim direktorom tehnologije. Chris će odgovarati izravno osnivaču i izvršnom direktoru Mati Rimcu, s fokusom na buduće projekte u Rimcu.
Tijekom karijere dulje od tri desetljeća, Chris je nadgledao razvoj niza sportskih i električnih vozila. Tijekom svojih 16 godina u Aston Martinu bio je glavni inženjer za ograničenu proizvodnju hiperautomobila One-77 i V12 Vantage Zagato. U 2013. Porritt se seli u Kaliforniju gdje postaje potpredsjednik inženjeringa u Tesli, a potom prelazi u Apple gdje je imao vodeću ulogu u grupi za specijalne projekte za razvoj novih proizvoda.
Uz svoju profesionalnu karijeru, Chris provodi vikende i slobodno vrijeme konstruirajući i utrkujući se svojim vintage trkačkim automobilima. Njegovo iskustvo u razvoju luksuznih superautomobila u Aston Martinu, te električnih automobila u Tesli koji su preoblikovali čitavu industriju i entuzijazam prema trkačkim automobilima čine ga savršenim dodatkom timu Rimac Automobila - ističu iz tvrtke.
- Započeli smo putovanje u državi koja nije poznata po razvoju automobila. Mnogo smo toga naučili putem pokušaja i pogrešaka s obzirom da je bilo teško privući ljude iz drugih država, što je taj čitav proces učinilo izazovnim, ali i uzbudljivim. Ne mogu zamisliti kakav bi naš put bio i koliko bismo sada daleko bili kad bismo imali Chrisa od samih početaka. Brinulo me da ljudi s velikim iskustvom u industriji neće odgovarati našoj kulturi i duhu poduzeća. Međutim, kao apsolutni ljubitelj automobila, koji se voli uključiti u stvaranje novih projekata, Chris se uklopio odmah od početka. Dijelimo isti način razmišljanja: želimo razvijati automobile koji podižu ljestvicu, zabavni su i kvalitetni. Jedva čekam rezultate koje ćemo zajedno ostvariti - izjavio je Mate Rimac.
- Prilika za pridružiti se Rimac Automobilima san je svakog inženjera. Budući da je gotovo svaka ključna komponenta konstruirana i osmišljena u samom Rimcu, imamo pravu slobodu stvoriti nešto što je potpuno različito od bilo čega drugog što je ranije razvijeno u svijetu supersportskih automobila. Rimac je savršeno mjesto za dobro iskorištavanje mojih kombiniranih iskustava stečenih u razvoju superautomobila u Aston Martinu i električnih automobila u Kaliforniji. Ono što je tim već dosad postigao s razvojem automobila C_Two je fenomenalno te se radujem tome što mogu pomoći u razvoju budućih proizvoda koji će pomicati granice - optimističan je Chris Porritt.
Ova je godina ključno razdoblje za predstavljanje najnovijeg potpuno električnog Rimac automobila pod kodnim nazivom C_Two, jer se prototipovi kontinuirano konstruiraju, testiraju i ispituju u svrhu globalne homologacije. Počevši od 2021. godine, 150 primjera novog automobila konstruirat će se ručno na novoj proizvodnoj liniji u Velikom Trgovišću. Svi glavni sustavi i komponente za C_Two razvijeni su i izgrađeni unutar Rimac Automobila.
Rimčev C_Two trebao bi postizati brzinu 0-100 km/h u vremenu kraćem od 2 sekunde i najveću brzinu 415 km/h u završnom proizvodnom obliku. Ove vrijednosti postignute su razvojem izvornog C_Two koncepta i kasnijih prototipova. Paralelno s razvojem automobila C_Two, posao Rimac Automobila nastavio je rasti, što je vidljivo u povećanju vlasničkog udjela Porschea u poslovanju na 15,5%, dok je društvo Hyundai Motor Group uložilo 80 milijuna eura u poslovanje. Ove posljednje najave pridružuju se dugom popisu ranijih partnera Rimca, uključujući Koenigsegg, Automobile Pininfarina i Aston Martin.