Ovdje su 'veliki dečki' i moram priznati - bio sam nervozan, napisao je Mate Rimac o najnovijoj utrci protiv još jednog velikana, Porschea 918 Spydera.
Novi okršaj: Rimčev Concept One glatko riješio Porsche 918
Nakon što je pokazao svoju moć protiv Tesle P90D i LaFerrarija, Rimčev Concept One probudio je brojne apetite u automobilističkom svijetu i potaknuo pozive na dvoboj sa članom 'svetog trojstva', Porscheom 918 Spyderom. Izazov je stigao od Alejandra Salomondrina, a okršaj je dogovoren na stazi Milan u Michiganu.
Radi se o automobilu koji je redovito dominirao u usporedbama s McLarenom P1 i LaFerrarijem, a Mate Rimac na službenom blogu piše da zbog toga nije znao što očekivati.
- Ovdje su 'veliki dečki' i moram priznati - bio sam nervozan. Nismo imali prilike isprobati ovo ranije i riskirali smo poraz pred velikom publikom. No, bili smo i više nego sretni što imamo priliku pokazati što automobil može. Mislio sam si: 'Čak i ako izgubimo, nije to tako loše ako je s druge strane jedan od najboljih automobila na svijetu' - napisao je Rimac. Dodao je da su oni tek na početku dugog puta, ali da žele pokazati da vjeruju u svoj automobil i njegove mogućnosti te da vjeruje kako je fascinantno vidjeti koliko su napredovali električni automobili i koliko su moćni - da mogu pridobiti i preostale 'nevjerne Tome'.
Rimac piše da nije znao što očekivati od automobila na ovakvoj stazi jer mu je to bila prva takva utrka, a nakon zagrijavanja, uslijedilo je šest utrka. Rimac piše da je sa svakom utrkom Concept One imao sve bolje vrijeme, ali i da ga je iznenadila razlika u nekim utrkama. Izgubili su samo jednu, a Rimac kaže da je u toj on pogriješio pri startu.
Napominje kako je od rezultata još važnija i stalna isporuka snage automobila. Sa svakom utrkom Concept One je bio sve bolji i bolji, a inače je među mnogima mišljenje da električni automobili nakon jedne ili dvije utrke postaju sve lošiji.
Rimac je na blogu isporučio i zanimljive statističke podatke pa tako kaže da sa svakom utrkom na 402 metra Concept One troši 1,96 kWh energije, a dobar dio toga povrati nakon ciljne ravnine. Litra goriva s druge strane ima 9,4 kWh energije, pa Rimac navodi da su u tom utrkivanju potrošili energije ekvivalentne za litru i pol goriva. U utrkivanje su krenuli s baterijom na 95 posto, a završili sa 72 posto.