Obavijesti

Tech

Komentari 26

Stiže još jedan Volkswagenov bestseler, mali SUV T-Cross

Stiže još jedan Volkswagenov bestseler, mali SUV T-Cross
13

Razigran, markantan i elegantan, ovaj mali SUV bi trebao biti među najjeftinijim VW modelima. Očekuje se velik interes kupaca, a auto u Hrvatsku stiže tijekom travnj

VIDEO

Stigao je i četvrti Volkswagenov SUV. Mali T-Cross upoznali smo u društvu 350 auto novinara iz čitavog svijeta koji u Amsterdamu dobili priliku prvi vidjeti važan Volkswagenov novitet.

Pogledajte video

T-Cross je najmanji SUV iz Volkswagena, a po dimenzijama i prostranosti smješta se negdje između Pola i T-Roca s kojima dijeli i dobar dio tehnologije. Dizajn 411 cm dugačkog mini SUV-a je prilično razigran ali istovremeno i elegantan te markantan, na tragu vrlo uspješnog T-Roca. Vizualno se doima moćnijim od drugih automobila u klasi malih SUV-ova, a iza toga se krije i dojmljiva tehnologija.

Unatoč malim dimenzijama u unutrašnjosti ima dovoljno mjesta da T-Cross može poslužiti i kao obiteljski auto. Stražnja klupa je pomična za 14 centimetara tako da na stražnje sjedala po potrebi mogu sjesti i više osobe dok u prtljažnik, ovisno o položaju klupe, stane između 385 i 455 litara.

Dizajn unutrašnjosti je srodan onome u ostalim manjim VW modelima što u osnovi znači prilično uniformirano, no uz dodatne opcije unutrašnjost može postati vrlo razigrana. Tako se nudi 3D dekor za ploču s instrumentima, dvobojne površine sjedala, ambijentalno osvjetljenje te još mnogo detalja koji podižu dojam.

U ponudi su četiri motora. Osnovu predstavljaju poznati trocilindrični benzinci obujma od jedne litre s 95 i 115 KS. Najsnažniji motor u ponudi je 1.5 TSI četverocilindrični benzinac od 150 KS, dok dizelsku stranu predstavlja samo 1,6-litreni TDI motor snage 95 KS. Već i iz ove ponude jasno je da Volkswagen očekuje kako će većina prodanih T-Crossa imati benzinske motore, što je i uobičajeno za ovu klasu. Ovisno o motoru nude se peterobrzinski i šesterobrzinski mjenjači te automatski DSG s dvostrukom spojkom i sedam brzina.

U-Cross je prepun sustava za pomoć u vožnji po čemu je najnapredniji u klasi. U serijskoj opremi su tako sustavi zadržavanja vozila u voznom traku, nadzor mrtvog kuta, potpora za izlazak s parkirnog mjesta i još mnogo toga. I popis druge opreme je impresivan. T-Cross tako nudi bežično punjenje mobitela i Beats audio sustav snage 300 W. U ponudi će biti tri razine opreme i nekoliko dizajnerskih paketa za dodatno uljepšavanje i individualizaciju.

U Amsterdamu smo automobil mogli samo pogledati i sjesti u njega, priliku da ga vozimo dobit ćemo tek na proljeće, a u Hrvatskoj u prodaju stiže, za pola godine, tijekom travnja. Cijena se za sada ne zna no iz Volkswagena su nam potvrdili kako će se ona kretati negdje između cijene Pola i T-Roca. Po našoj procjeni auto bi mogao stajati negdje između 120 i 130 tisuća kuna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 26
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno