Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska: Na konferenciji o obrazovanju možete upoznati najveće hrvatske poslodavce. Jedna od tvrtki koje će pružiti informacije o svome poslovanju bit će Raiffeisen banka
'Studenti, dođite i saznajte što treba da bi se zaposlili u banci'
I najbolji i najlošiji učenik jednog će dana potražiti svoje mjestu na tržištu rada. Stoga je važno da već tijekom školovanja, posebice tijekom srednjoškolskog, te visokog, znaju što će im biti potrebno kad se susretnu s konkretnim poslovima i poslodavcima.
Danas se i u Hrvatskoj primjenjuju različiti modeli predstavljanja poslodavaca studentima, od sajmova poslova, profesionalne orijentacije, pa do speed datinga s poslodavcima, u kakvome će studenti sudionici konferencije o obrazovanju "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska", 12. listopada u Hrvatskoj obrtničkoj komori u Zagrebu, imati prilike sudjelovati. Jedna od tvrtki koje će pružiti informacije o svome poslovanju, bit će Raiffeisen banka.
>>> Najavite svoj dolazak na konferenciju "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" ovdje
- Studenti koji dođu na speed dating moći će dobiti više informacija o tome kako izgleda selekcijski postupak u Raiffeisenu te će moći saznati što stručnjaci iz STEM područja zapravo rade u financijskoj industriji iz prve ruke. Na speed datingu će osim predstavnika iz HR-a biti i nekoliko naših kolega koji su po struci istog ili sličnog profila kao studenti koje očekujemo, što je prilika da iz prve ruke saznaju više o tome kakve poslove rade i koja znanja ih čine konkurentnima - pojasnila je Irena Bašić Štefanić, direktorica upravljanja ljudskim potencijalima u RBA.
Kod studenata kojima bi mogla ponuditi angažman ova tvrtka prije svega želi vidjeti izražen interes za radom u bankarskoj industriji, te razmišljanje izvan okvira postojećih stereotipa.
- U današnje digitalno doba, sve je veća potreba za zapošljavanjem stručnjaka iz STEM područja. Više ne govorimo samo o matematičarima, statističarima i programerima, koji već niz godina nalaze svoju nišu u bankarstvu, već o kreiranju novih poslova usmjerenih stvaranju jedinstvenog customer experiencea - istaknula je Irena Bašić Štefanić.
Partneri konferencije su FOI, WBAF, Obrtnička komora Zagreb, e-student, Raiffeisen banka, Vipnet, HEP, INA i Hrvatska pošta.