Obavijesti

Tech

Komentari 38

Suradnja s Renaultom: Citan je luksuzan kombi za po gradu

Suradnja s Renaultom: Citan je luksuzan kombi za po gradu
6

Isprobali smo Mercedesov najmanji kombi i ostali iznenađeni visokim komforom vožnje. U osnovi je baziran na Renaultu Kangoo, no to je prava trokraka zvijezda

VIDEO

Mercedes je nedostatak malog kombija u svojoj ponudi uspješno i brzo riješio suradnjom s Renaultom - posudili su njihov uspješni Kangoo i na njegovoj bazi stvorili novi Citan. Osim vanjskog i unutrašnjeg izgleda, u Mercedesu su doradili i tehniku, ponajprije ovjes. Tako Citan ima izravniji upravljač, 2 mm deblje stabilizatore, tvrđe amortizere te čak 15 mm niži ovjes. Te su promjene utjecale na vožnju.

Na ulicama Copenhagena malim smo Mercedesovim kombijem vrlo lako manevrirali, komande su čvrste i precizne, a udobnost na vrlo visokoj razini - Citan preko rupa prelazi uvjerljivo i komforno, baš onako kako bi očekivali od automobila koji nosi trokraku zvijezdu na prednjoj masci. Uz to je i opremljen prema Mercedesovim standardima, pa serijski dolazi s ESP-om.

Ovaj prilagodljivi sustav uzima u obzir opterećenost vozila i nevjerojatno je učinkovit u što smo se uvjerili na posebno pripremljenom poligonu. Sjajni su i motori, ponajprije 1.5 dizelaš koji razvija 75, 90 i 110 KS te 1.2 benzinac od 114 KS. Vlasnike će veseliti i servisni interval svakih 40.000 km. 

Uz to, Citan 109 CDI prosječno troši samo 4,3 l/100 km, što je najmanje u klasi. Osim kao putnički kombi, Citan će u ponudi biti i kao dostavno vozilo i to u tri različite dužine, s najvišom nosivošću od 800 kilograma.

Drukčija unutrašnjost i sjedala

Interijerom Mercedesova Citana dominira visoko uzdignut kokpit i upravljač koji krasi Mercedesova zvijezda. Kvaliteta izrade je više nego dobra, sjedala su odlično odmjerena, a ručica mjenjača idealno je postavljena. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 38
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom