Isprobali smo Mercedesov najmanji kombi i ostali iznenađeni visokim komforom vožnje. U osnovi je baziran na Renaultu Kangoo, no to je prava trokraka zvijezda
Suradnja s Renaultom: Citan je luksuzan kombi za po gradu
Mercedes je nedostatak malog kombija u svojoj ponudi uspješno i brzo riješio suradnjom s Renaultom - posudili su njihov uspješni Kangoo i na njegovoj bazi stvorili novi Citan. Osim vanjskog i unutrašnjeg izgleda, u Mercedesu su doradili i tehniku, ponajprije ovjes. Tako Citan ima izravniji upravljač, 2 mm deblje stabilizatore, tvrđe amortizere te čak 15 mm niži ovjes. Te su promjene utjecale na vožnju.
Na ulicama Copenhagena malim smo Mercedesovim kombijem vrlo lako manevrirali, komande su čvrste i precizne, a udobnost na vrlo visokoj razini - Citan preko rupa prelazi uvjerljivo i komforno, baš onako kako bi očekivali od automobila koji nosi trokraku zvijezdu na prednjoj masci. Uz to je i opremljen prema Mercedesovim standardima, pa serijski dolazi s ESP-om.
Ovaj prilagodljivi sustav uzima u obzir opterećenost vozila i nevjerojatno je učinkovit u što smo se uvjerili na posebno pripremljenom poligonu. Sjajni su i motori, ponajprije 1.5 dizelaš koji razvija 75, 90 i 110 KS te 1.2 benzinac od 114 KS. Vlasnike će veseliti i servisni interval svakih 40.000 km.
Uz to, Citan 109 CDI prosječno troši samo 4,3 l/100 km, što je najmanje u klasi. Osim kao putnički kombi, Citan će u ponudi biti i kao dostavno vozilo i to u tri različite dužine, s najvišom nosivošću od 800 kilograma.
Drukčija unutrašnjost i sjedala
Interijerom Mercedesova Citana dominira visoko uzdignut kokpit i upravljač koji krasi Mercedesova zvijezda. Kvaliteta izrade je više nego dobra, sjedala su odlično odmjerena, a ručica mjenjača idealno je postavljena.