Prošla generacija Tiguana nije se jako dobro prodavala u Hrvatskoj, no nova bi mogla postati hit. Tržište se oporavlja, a SUV automobili su popularniji i prodavaniji nego ikad
Tiguan u Hrvatskoj: Napada izgledom, cijenom i tehnikom
Čak 2,8 milijuna prodanih Tiguana prošle generacije dovoljno govori o globalnom uspjehu ovog kompaktnog SUV-a, no u Hrvatsku je došao početkom krize što je pokvarilo prodajne planove i bacilo ga u sjenu.
Novi model dolazi u mnogo bolje vrijeme, kada su SUV-ovi najtraženija roba. Izgled prednjeg dijela je inspiriran Passatovim, a stražnji je vrlo dopadljiv i hrabriji nego što smo to navikli od VW-a. Unutrašnjost je pak tipična VW konfekcija bez previše mašte no zato s mnogo prostora. Sustavi za pomoć u vožnji su impresivni. Tiguan primjerice samostalno drži svoj vozni trak te razmak u odnosu na vozilo ispred. U uvjetima gužve na autocesti vozit će praktično potpuno samostalno. Tu je i head-up zaslon te digitalni instrumenti poznati iz Passata, no sve to se dodatno naplaćuje.
U ponudi su po tri benzinska i dizelska motora. Najslabiji benzinac ima 125 KS, a dizel 115 KS, sredinu predstavljaju benzinac i dizelaš sa po 150 KS, dok su na vrhu ponude benzinac sa 180 i dizel sa 190 KS. Kupac može birati između ručnog mjenjača i DSG-a, a u ponudi su i tri razine opreme. osnovni Tiguan stoji 182.639, što nije na razini najeftinijih konkurenata, no mnogo manje nego što primjerice Ford, Mazda ili Toyota traže za svoje osnovne modele.