Trkaćom verzijom RCZ-a Cup Peugeot je provozao zainteresirane po Grobničkoj pisti, a relijaškim 208 GTi R2 na zatvorenoj cesti na obližnjem vrhu Platku
Trkaći Peugeoti RCZ Cup i 208 GTi vozili po Grobniku i Platku
Peugeot Sport se ove godine priključio svojim rivalima iz Renault Sporta te iskoristio track-day u organizaciji EVO magazina kako bi ljubiteljima pokazao svoje trkaće adute. Tako smo nakon testiranja novoga Clija R.S. Turbo, koji se iza upravljača pokazao vrlo uvjerljivim na trkaćoj stazi, imali priliku sjesti na suvozačko mjesto u Peugeotu RCZ Cup. Samo 20 ovakvih automobila izrađeno je za potrebe kup natjecanja u Francuskoj, a jedan su dovezli na Grobnik. Automobil pokreće 1.6-litreni turbomotor pojačan na 260 KS spojen na sekvencijalni mjenjač. Uz trkaći roll bar teži samo 1080 kg, a stoji 55.000 eura plus porezi.
A iznad Grobnika, na skijalištu Platak, kraću stazu prošli smo u relijaškom Peugeotu 208 GTi R2. Baziran na novome modelu, R2 također pokreće 1.6-litreni turbo razvijen u suradnji s BMW-om, ali je ovdje suzdržan na 185 KS. Uz kompletnu pripremu za reli (asfalt i makadam) ovaj trkaći auto stoji 57.500 eura neto.