Novoj generaciji Corolle sve je dignuto na višu razinu, možda da bi se i zamijenio Avensis. Rezultat je najspektakularnija Corolla. Testirali smo model s hibridnim pogonom koji troši i manje od četiri litre
Troši manje od četiri litre i dostojna je zamjena za Avensis
Na ovoj Corolli se po ničemu ne može naslutiti da je to zapravo tehnološki klon klasičnog kompakta kakvog smo testirali prije tri dva tjedna. Dizajneri su zamaskirali svaki trag klasične Corolle pa limuzina ima drugačiji prednji kraj koji joj mnogo bolje pristaje. Dizajn unutrašnjosti je gotovo identičan, no nije i ponuda prostora. Sedan ima mnogo više mjesta na stražnjim sjedalima od klasične Corolle, a u prtljažnik stane 471 litra. Dovoljno da bi auto mogao privući i nekog kupca koji cilja na srednju klasu.
Pogon je hibridni, ima 1,8-litreni benzinski motor, električni motor i 121 KS. Nije mnogo, niti su performanse spektakularne, no zato potrošnja u gradu bez problema može biti manja od četiri litre. Čak i kad se trudite potrošiti što više teško ćete premašiti 6 litara na 100 kilometara.
Unutrašnjost je luksuzna, sjedala su grijana i presvučena kožom, a umjesto središnjeg instrumenta tu je digitalni zaslon što je vrlo atraktivno rješenje. Iznos od 223.900 kuna je velik, no s obzirom na izuzetno bogatu opremu i hibridni pogon cijena testiranog auta je još i povoljna. Osnovni model stoji 129.900 kuna što je vrlo dobra prilika.
dimenzije: 463x178x144 cm
obujam: 1798 ccm
snaga: 90 kW/121 KS
0-100 km/h: 11,0 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 3,8 l/100 km
Testirana Toyota Corolla Sedan1,8 Hybrid Executive u opremi ima led svjetla, 18” alunaplatke, 8” dodirni zaslon, grijana sjedala i upravljač, HUD zaslon, prednje i stražnje parkirne senzore...