Bernays je prepoznat po jedinstvenom pristupu visokom obrazovanju, a uspješan model dualnog obrazovanja nastavlja primjenjivati i na novom studiju turizma „Menadžment i marketing turističke destinacije“.
Turizam na najinovativnijem studiju u Hrvatskoj - Bernays
Studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ nije jedan od tipičnih, već viđenih studija turizma. Osim što studentima pruža nužna znanja iz menadžmenta, marketinga i hospitaliy-ja, on studente uči brendiranju, komunikaciji te novom konceptu menadžmenta koji uključuje doživljaj, animaciju i zabavu.
Jedino na Bernaysovom studiju turizma studenti mogu izabrati između četiri atraktivna područja specijalizacije kao što su brendiranje turističke destinacije, hotelski i ugostiteljski menadžment, destinacijska politika te turističko vođenje i interpretacija u destinaciji.
Jedna od najvećih prednosti Bernaysovog studija turizma je činjenica da studenti već od prve godine imaju priliku iskustveno prolaziti kroz različite oblike turizma. Zahvaljujući partnerima iz turističkog sektora koji podupiru program, studenti imaju priliku stjecati praktično znanje u svjetski poznatim lancima hotela poput Hiltona, jednoj od najvećih turističko-trgovačkih kompanija u Hrvatskoj Jadranka Grupi, brojnim turističkim zajednicama, zatim Termama Sv. Martin, Camping Stobreč Split, ali i tvrtkama poput Euroadrije koja upravlja s više od 15 restorana i organizator je brojnih događanja koja okupljaju i do 5000 ljudi.
Bernays stvara menadžere doživljaja
Studij turizma nastao je nakon višegodišnjeg praćenja potreba turističkog sektora i pruža odgovor na gorući problem hrvatskog turizma – kronični nedostatak visoko educiranih i kvalificiranih menadžerskih kadrova.
Studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ donosi iskustva s najrespektabilnijih europskih turističkih studija, a uz spomenute partnere, njihovo su pokretanje podržale i vodeće hrvatske turističke kompanije i organizacije koje kontinuirano traže educirane mlade stručnjake poput Adris grupe, odnosno Maistre, Valamara, Importane Resorta, Croatia Airlinesa i čitavog niza županijskih i turističkih zajednica lokalnih uprava.
Zapošljivost Bernaysovih studenata
Uspješnost Bernaysovog modela dualnog obrazovanja i jedinstvenog modela prakse koji trenutno uključuje blisku suradnju s 80 domaćih i inozemnih partnerskih organizacija iz područja turizma i komunikacija potvrdili su upravo studenti. Tijekom dosadašnjeg rada Bernaysovi su studenti proveli ukupno 75 000 sati boraveći na praksi u Hrvatskoj te 40 mjeseci u inozemstvu, a svaki peti među njima dobio je trajni angažman. Osim na studiju u Hrvatskoj, studenti svoja znanja i vještine usavršavaju i na sveučilištima, veleučilištima i visokim školama u inozemstvu, ali i boraveći na praksi.
Sve to možeš i ti doživjeti upisom na najinovativniji studij turizma. Upisi na Bernays traju do 31. listopada. Za više informacija posjeti bernays.hr.