Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Tvorničko ugrađeni plin najviše se isplati, no rijetki ih nude

Za manje od 6000 kuna nadoplate na istu verziju bez plina dobiva se automobil koji u gradu troši 50 kuna na 100 kilometara te koji, uz to, mnogo manje zagađuje

Komentari 35 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - alabalabou
    alabalabou

    di ide rezervna guma?

    3 Petak, 17.08.2018. u 15:01
    • Avatar zveki14

      zveki14: Većina auta ni nema rezervnu gumu nego onaj sprej za krpanje ili (je rezervna guma smanjenih dimenzija ) i staviš ju kam hočeš...😉😁👍

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 15:31
    • Avatar Rafo

      Rafo: Na žalost zveki je u pravu. Kod mnogih novih auta rezervni kotač se ne može više dobiti čak ni kao opcija jer jednostavno za njega nije predviđeno mjesto. I kod ugradnje plina u starija vozila plinski spremnik u obliku kotača ...prikaži još! ugrađuje se u prostor gdje inače stoji rezervni kotač. A sprej za krpanje je uglavnom beskoristan.

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 19:30
    • Default avatar - Vida83

      Vida83: u gepek...tak je kod mene

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 20:50
  • Default avatar - komentator s marsa
    komentator s marsa

    Autonomija 1000km, da ali ako potrošiš cijeli spremink plina i onda još cijeli spremnik goriva koji je vjerojatno skoro duplo veći od plinskog. Zašto bi to itko radio? A domet s plinom je ispod 300km. Znači Zagreb-Split se nemože prevaliti bez tankiranja.

    2 Petak, 17.08.2018. u 16:09
    • Avatar zveki14

      zveki14: Krivo shvačaš. Potrošnja plina je 10 l u gradu a na otvorenom puno manja tak da prelazi puno više od 300 km izvan grada. Ja sa plinom od 40 lit kada idem na duze relacije prelazim 500-550 km. 125 konja ...prikaži još! auto. Bez goriva. Ne vidim problem?! A pumpi imaš svakih 30-50 km.

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 09:07
    • Default avatar - Vida83

      Vida83: Pun tank plina (35 l cca) i pun tank goriva (40 l ) otišao sam od Zagreba do Vukovara, pa Vukovar - Vinkovci i nazad i opet Vukovar - Zagreb, ostao bez plina kad sam se popeo na autoput

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 20:52
  • Default avatar - Vida83
    Vida83

    Plin je super i to sve dok nemoraš ići radit atest pa onda na tehničkom ubiju u pojam šta sve moraš napravit i plus država te "kažnjava" tako da imaš ekstra namet prilikom registracije

    Utorak, 21.08.2018. u 20:55
  • Avatar najindustrijalizovanija
    najindustrijalizovanija

    Dakle ovaj je opel potrošio oko 10 do 11 litara plina što je ekvivalent dizelskom motoru od pet litara pa je moje mišljenje da je onda puno bolje kupiti dizela a ne svakih 250 kilometara tražiti vrlo rijetke pumpe za ...prikaži još! plin a o smradu plina da ne govorimo

    21 Petak, 17.08.2018. u 19:20
    • Avatar Rafo

      Rafo: Smrad plina se uopće ne osjeća. Više se osjeća smrad dizela.

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 19:32
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: i moj tdi ima 24g pa troši 5 litara a stalno me uvjeravaju kako novi auti manje troše. wtf?

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 19:55
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: Plin je za grijanje,dizel za bagere i kamione a za prave aute je benzin.

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 21:11
    • Avatar Rafo

      Rafo: Haha, slažem se :) Već skoro pola stoljeća vozim samo benzince.

      Odgovori Petak, 17.08.2018. u 21:19
    • Avatar zveki14

      zveki14: Vozim se na plin, 125 konja je auto i troši od 7-12l. na 100 km. bez štednje i s teškom nogom na gasu. Aj mi daj dizelaša da ga tjeraš a da troši 5 litara. S rezervarom prolazim oko 450-500 ...prikaži još! km. Gdje je problem s pumpama za plin? Ima ga sad 80% pumpi. Do mora kad idem troši mi oko 7 lit. Još ne vidim nešto bolje ,jeftinije i “ekološkije” od plina.

      Odgovori Subota, 18.08.2018. u 15:01
    • Avatar zveki14

      zveki14: Brzi, možda tvoju glavu treba pobrusiti nakon 150000 koraka. Prodao sam vectru b sa 410 000 km a plin je stavljen na 140 tkm. Motor je jos bio odlican naspram sveg ostalog. Tak da te fore s brušenjem pricaj nekom ...prikaži još! m drugom. Na dizelu bi več trebao promijeniti 2 turbine 2 zamašnjaka i 2 kompleta dizni. Uhaaaaa!

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 09:00
    • Default avatar - Ivan_8102

      Ivan_8102: Najaci su mi ovi lazovi sto tvrde da dizelas od 1300 kg trosi 5 litara u gradu, vozio sam 10 razlicitihdizelasa i nijedan u gradu potrosio nije ispod 7 litara ili vise, dok po otvorenoj cesti zbilja trose 4,5 to ...prikaži još! 6,5 litara. A dizelas je sve samo ne zagrad, vozi ga stalno po gradu i stalno ces mjenjat spomne nosace motora i sve ostalo sto kod dizela pati puno vise nego kod benzinca, da ne pricam smisao dizelasa zimi do sucana i nazad gdje se motor ni ne ugrije, tada guta 8 litara da ga hebes. Dizel je za ljude koji rade 30.000 km ili vise nikako za grad.

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 13:55
    • Default avatar - Noordung

      Noordung: Moj diesel od 2.0 sa 230 KS trosi prosjek 8 Lit. A po auto putu 12 Lit. a ako je voznja 130 km/h onda je oko 8 Lit a grad 6.5 ali tu pomaze start/stop.

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 22:47
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: moreš mislit, kaj si uštedil na nafti dal buš za akumulatore i anlasere a da ne pričamo koje je to ubijanje motora s tim pali me gasi me i to onako kad je kipuć umjesto da se sam hladi radom ...prikaži još! u mjestu ti mu još nabijaš temperaturu, a štete po turbinu enormne, osobito na benzincu

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 23:46
    • Avatar Rafo

      Rafo: Najgore je to što taj start/stop kod većine auta dobiješ i ako ga ne želiš, a to povećava cijenu auta jer mora biti jači akumulator, starter, pa i alternator, plus elektronika koja time upravlja. I koliko je to štetno za ...prikaži još! motor zimi dok se još nije ni ugrijao, a kod svakog stajanja on se isključi i ponovo starta.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.08.2018. u 00:28
    • Default avatar - Noordung

      Noordung: Sa svime se slazem jedina razlika je sto je usteda na diselu u odnosu na benzinca bila u potrosnji a cijenom nije bilo razlike a sto se tice odrzvanja jos je ostala jedna godina garancije od 5 pa cemo ga ...prikaži još! zamjeniti jer nazalost danasnja nova vozila bez obzira na cijenu nisu neke kvalitete pa njihovo odrzavanje izvan garantnog roka je neisplativo (samo pogledajte koliko je opziva vozila danas a i zna se da na istocno eu trziste dolaze vozila sa oko 140 gresaka dok je to u zapadnoj eu za opziv). Sto se tice akumulatora jako je skup kako su objasnili na servisu radi se o suhom akumulatoru koji radi na principu izmjene plinova a sto se tice star/stop on se nazalost moze samo preko OBDII i softvera iskljuciti jer svaki put kad ga ja iskljucim u voznji a poslije pogasim motor on se ponovno ukljuci kao i vi i ja sam skeptican jer to nije u korist pravilnog rada motora nego ekologije.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.08.2018. u 01:32
    • Avatar Rafo

      Rafo: U situaciji kada je hladno i motor se ne stigne normalno zagrijati jer se stalno uključuje i isključuje, to nije ni u korist ekologije.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.08.2018. u 13:03
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: ljudima se u ime ekologije uporno prodaju muda pod bubrege, a zapravo je stvar u tome da se izmišljaju nove tehnike i tehnologije za bogačenje nekoliko korporacija a to nije ništa drugo nego pljačka ljudi, malo njih to kuži. nema ...prikaži još! tu ekologija nikakvu vezu s tim nego je bitno samo čim više kapitala steći, tj. zaraditi. odličan primjer takvog muljanja su električni auti, pa nije proizvodnja struje jeftina niti ekološki prihvatljiva na sve načine a ljudi su uvjereni da ne zagađuju. ne zagađuju izravno, ali na kraju sve to na isto dođe

      Odgovori Ponedjeljak, 20.08.2018. u 13:12
    • Default avatar - Noordung

      Noordung: Tocno u ime ekologije se naplacuje sve i svasta. Sto se tice el. vozila oni se u zapadnoj EU masivno subvencioniraju od drzava ali nisam siguran koliko je to tocno da vw povlaci sva svoja el. i hibridna vozila zbog ...prikaži još! problema sa baterijama a drugi problem je to je vec sa znastvene strane koliko je el.magnetsko zracenje samih el.motora i kao izvedena ta izolacija te kako je naveo i sam Rimac vezano za sigurnost baterija prilikom sudara da treba poraditi na sigurnijim izvedbama beterijskog paketa a oni su sa panasonic (-kom) vodeci sto se tice toga a sami smo vidjeli kako je brzo izgorio concept one.

      Odgovori Ponedjeljak, 20.08.2018. u 19:06
    • Default avatar - Mecocome

      Mecocome: vozim dizel 140 konja , trgam kosti autu i trosi 5.4 l . bilo po gradu ,autocesti ili dok se okrecem na krovu

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 07:56
    • Default avatar - ichbin2

      ichbin2: danas to nebi nijedan odvozio jer je sam motor drukčije konstruiran nego ova današnja smeća. inače taj 300d je ispao najgori motor u 123ojki, makar je najmirnije radio.

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 11:52
    • Avatar Rafo

      Rafo: Noordung - elektromagnetsko zračenje elektromotora!? O čemu ti to?

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 12:33
    • Default avatar - Noordung

      Noordung: Osnovni pricip rada automobilskog el.motora je u tri režima rada: pogonski, kočioni i generatorski (rotor, stator, sa namotajima i kolektor) u kojem imamo magnestsko polje koje magnetske silnice sijecu za detaljni princip rada moras sam istraziti na https://www.fer.unizg.hr sto se ...prikaži još! tice zracenja mozes posjetiti ovu stranicu od International Commission on Non-Ionizing Radiation Protection (ICNIRP) https://www.saferemr.com/2014/07/shouldnt-hybrid-and-electric-cars-be-re.html

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 17:17
    • Avatar Rafo

      Rafo: Hvala na savjetu, ali moram napomenuti da sam diplomirao na ETF-u (sadašnjem FER-u) i to baš na elektromotorima. Prvi put čujem da je elektromagnetsko zračenje motora nekakav problem i da se od njega treba posebno štititi. A baterije jesu problem, ...prikaži još! to imaš pravo, ali ne samo u autima, nego i u mobitelima, laptopima i svim drugim uređajima gdje se ugrađuju litijeve baterije. Na žalost, još nije pronađena bolja tehnologija koja bi se mogla praktično i masovno upotrebiti.

      Odgovori Utorak, 21.08.2018. u 18:43
  • Avatar thedarkside
    thedarkside

    Na plin se grije,na benzin se vozi.

    Petak, 17.08.2018. u 21:10
  • Avatar alcapone123
    alcapone123

    Ako je na opelu na njemu se ne isplati ništa jer je kontejner od auta!

    2 Petak, 17.08.2018. u 16:41
    • Avatar zveki14

      zveki14: Kao što se ne isplati ni čitati tvoje komentare...

      Odgovori Nedjelja, 19.08.2018. u 09:01
    • Default avatar - zvona1111

      zvona1111: Opel sa benzninskim motorom na plin je jedna od boljih i isplativijih varijanti,govorim iz iskustva a dizeli su možda druga priča u koju se nisam upuštao !

      Odgovori Utorak, 04.09.2018. u 09:01
  • Avatar napoleonovsin77
    napoleonovsin77

    opel je dobro auto

    2 Petak, 17.08.2018. u 18:37
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message