Obavijesti

Tech

Komentari 1

Učenici: 'Na pilates loptama bolje učimo i nismo nervozni’

Učenici: 'Na pilates loptama bolje učimo i nismo nervozni’
1

Nastavnica Gordana Foder u osnovnoj školi u Varaždinu učenicima je dala da sjede na pilates loptama i pokazalo se da se djeca bolje koncentriraju

Učenici 3. c razreda varaždinske IV. Osnovne škole dan u razredu provode ljuljuškajući se na velikim, mekanim, ružičastim, plavim, žutim i sivim loptama.

Od početka školske godine, umjesto na stolcima, oni sjede na pilates loptama. Njihova učiteljica Gordana Foder dosjetila se toga još prije osam godina, kad je u razredu imala učenika s ADHD-om. Njegov velik problem bio je ostati miran na nastavi.

- Najprije sam mu donijela svoju loptu i to je bilo vrlo korisno za njega. Od tada učenici u mojem razredu, koji to žele, tijekom nastave mogu sjediti na pilates loptama - otkriva učiteljica Foder.

Ovom razredu, u kojem je 17 učenika, lopte je uvela ove jeseni. Zadovoljniji su, mirniji i koncentriraniji na nastavi.

- Neudobno je i odraslima sjediti na tvrdim i hladnim stolicama 4-5 sati, a kamoli djeci. Na loptama su i fizički aktivni, čime izbacuju stres iz sebe - kaže učiteljica Foder, kojoj je ovo već treća generacija koja nastavu prati na pilates loptama.

Lopte su financirali roditelji kojima je objašnjeno zašto je to dobro za njihovu djecu i koji su se složili s time. Jednom mjesečno lopte uzmu i na sat tjelesnog odgoja, gdje ih klinci mogu bacati, šutirati...

- Nakon mojeg objavljenog članka 2014., mnogim kolegama diljem Hrvatske jako se dopala ova ideja. Mnogo njih me kontaktiralo i neki su ih također uveli u razrede. Ako se umore, djeca u bilo kojem trenutku mogu sjesti na stolicu. No zasad to ne rade - rekla je učiteljica Foder, koja je primijetila kako djeca koja su prije grizla nokte i vrpoljila se sad odskakuću nekoliko trenutaka na lopti te se smire.

I djeca su oduševljena.

- Meni je jako ugodno na lopti. Ako pišem ispit i nervozna sam zbog toga, malo se protresem, izbacim stres i odmah se bolje koncentriram - objasnila je Jana. Marko kaže da istodobno može vježbati i učiti. Izabel je dodala da mogu provježbati malo i tijekom odmora, a Elena smatra da je lopta puno mekanija od tvrde i škripave stolice.

- Preporučila bih i drugim učenicima da sjede na loptama dok pišu, računaju ili crtaju, jer je puno udobnije. Lopte su jako dobre za ravnotežu – kaže Elena. Slično razmišljaju i Nik, Sebastian te ostali u razredu.

Koliko je ovo jedinstveno, potvrdila je i mala Aiym iz Kazahstana rekavši da u njezinoj državi nikad nitko nije sjedio na pilates lopti u školi. Djeca 3. c razreda imaju različite veličine lopti, ovisno o djetetu.

S lopte nikad nisu pali, a sa stolice se znalo dogoditi da se ljuljaju i padnu tijekom nastave.

- Važno mi je da mojoj djeci bude dobro. Pokušala sam se staviti u njihovu poziciju. Sjedenje na loptama je zdravije za kralježnicu i dobro za sveukupno zdravlje - zaključuje učiteljica Foder.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u