Unatoč otkriću novih planeta, izgleda da smo sami u svemiru

Solarni sustavi i planeti kao što je Zemlja prava su rijetkost, a na većini su planeta zbog udaljenosti od Sunca temperaturni i okolišni uvjeti nemogući za preživljavanje

Kontakt s malim zelenima najvjerojatnije se neće ostvariti, tvrdi svjetski priznati astronom, dr. Howard Smith. Iako bi u svemiru moglo biti oko desetak tisuća planeta po veličini sličnih zemlji, uvjeti koji na njima vladaju ne podupiru nastanak ili opstanak formi života. Dr. Howard Smith voditelj je odjela astrofizike na Sveučilištu Harvard i smatra da čak ako izvanzemaljci i postoje, s njima je nemoguće kontaktirati.

Dosad su znanstvenici otkrili 500 planeta u udaljenim sunčanim sustavima, poznatima kao ekstrasolarni sustavi, iako vjeruju da postoje milijarde drugih, još neotkrivenih. Ipak je većina njih previše blizu ili previše daleko od sunca, što znači da su temperature na njihovim površinama toliko ekstremne da ne mogu podržavati život.

Bez vode nema života

Na drugima pak, neobične orbite utječu na velike promjene u temperaturama, zbog čega voda ne može postojati u svom tekućem obliku. Voda je kao element nužna za postojanje bilo kojeg oblika života. Vrlo je malo planeta u svemiru poput Zemlje te je statistički nevjerojatno da ukoliko i ima inteligentnih oblika života, predaleko su da bi znali za međusobno postojanje, a kamoli kontakt, tvrde znanstvenici.

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada