Bogato opremljen automobil jedan je od onih u koje se zaljubljuje na drugi pogled. Toliko prostran i praktičan nije niti jedan konkurent, ali jedini dizelaš nije bez mana
Unutarnje vrijednosti bitnije su Mazdi 5, a ona ih stvarno ima
Rijetko će se tko na prvi pogled zaljubiti u Mazdu5. Pomalo neugledan automobil svojim će dizajnom većinu ostaviti hladnima, no zato će unutarnjim vrijednostima jednostavno oduševiti. Toliko prostran i praktičan nije niti jedan konkurent.
Jedni dizelski motor u ponudi nije bez mana. Izražena turbo rupa pri startu, nedostatak snage pri višim brzinama i skromno ubrzanje iz mjesta do 100 km/h. Borba s velikom masom osjeti se i u potrošnji.
Na testu je Mazda5 trošila 6,9 l/100 km, što je prihvatljivo, no osjetno iznad deklarirane potrošnje. Cijena od 205 tisuća kuna čini se visokom, no velikoj obitelji Mazda5 će zaista vrijediti svake kune.
Praktična i prostrana
Zahvaljujući stražnjem paru kliznih vrata koji osjetno olakšava ulazak, izlazak i utovar, Mazda 5 je bez sumnje najpraktičniji automobil u klasi. Srednji i treći redovi sjedala se preklapaju i transformiraju vrlo brzo i jednostavno. Oduševljava i prtljažnik, a razočarava dizajn unutrašnjosti.
Mazda 5 CD116 TX
masa: 1490 kg
dimenzije: 459x175x162cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13.7 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 5,2 l /100 km
cijena: 204.900 kn (testni model) 200.900 kn (bez doplata)
konkurencija: Renault Grand Scenic, Citroen C4 Grand Picasso
PLUS: prostranost u kabini, pomičan i varijabilan srednji red sjedala, varijabilnost i obujam prtljažnika, iskoristiv treći red sjedala, bogata oprema
MINUS: turbo rupa, loša ubrzanja, nedostatak snage pri većim brzinama, nemaštovit dizajn unutrašnjosti, buka vjetra