Motori i princip rada su preuzeti od klasičnog Priusa no sve ostalo je novo. Ovo je prvi hibridni monovolumen na tržištu, stiže u srpnju s cijenom oko 260.000 kuna
Veliki plus u Toyotinoj obitelji prvi je hibridni monovolumen
Pravi “baby boom” u Toyotinoj hibridnoj obitelji. Samo mjesec dana nakon dolaska Yarisa Hybrida, stiže i novi, za sada najveći član društva - Prius+. Iako je ovo u biti povećana izvedba Priusa sa sedam sjedala, Plus donosi mnogo novosti tako da se radi o novom automobilu. Zbog štednje prostora, baterija više nije straga već sprijeda između sjedala. Samo premještanje je uspjelo zbog činjenice da se ovdje radi o sasvim novoj Li-Ion bateriji koja je uz identične performanse oko 50 % manja i osam kilograma lakša od one u klasičnom Priusu. Na masi se štedjelo i na druge načine.
Prius+ ima aluminijski poklopac motora, plastični krovni prozor... Zbog toga je masa u odnosu na klasični Prius porasla umjerenih 120 kg. Tako je pogon koji je u potpunosti preuzet iz klasičnog Priusa i na ovako velikom automobilu sasvim dovoljan. Riječ je o benzinskom motoru obujma 1,8 litara koji surađuje s elektromotorom, a ukupna snaga iznosi 136 KS. Prius+ sprint od 0 do 100 km/h odradi za 11,3 sekunde i postiže 165 km/h. Prosječna potrošnja prema Toyoti iznosi 4,1 l/100km što nije daleko od istine, jer mi smo u realnim uvjetima trošili samo pola litre više. Prius+ je prepun novih tehnologija, a najzanimljivija među njima je Pitch & Bounce funkcija stabiliziranja njihanja karoserije pomoću električnog motora.
Prema stručnjacima iz Toyote ovo uopće ne povećava potrošnju a znatno doprinosi udobnosti. Prius+ na naše tržište dolazi tijekom srpnja, u tri razine opreme, a stajat će oko 260 tisuća kuna.
- Dvodjelni krovni otvor se automatski zatvara kada se automobil zaključa te tako spriječava grijanje unutrašnjosti.
- Baterije su sprijeda pa prtljažnik ima obujam od 232 (7 sjedala) do 1750 litara (dva sjedala)
- Kod Priusa+ aerodinamika je u prvom planu, Cd od 0,28 rekord je klase