Obavijesti

Tech

Komentari 0

Viber uvodi mogućnost kupnje proizvoda direktno u razgovoru

Viber uvodi mogućnost kupnje proizvoda direktno u razgovoru
2

Viber predstavlja novo iskustvo kupnje koje će izmijeniti mobilnu trgovinu, dajući korisnicima mogućnost kupovanja upravo s mjesta na kojem već provode većinu svog vremena: u razgovorima.

VIDEO

Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, danas je najavio da će početkom ožujka objaviti novo društveno iskustvo e-trgovine koje omogućuje korisnicima traženje proizvoda i marki koje ih zanimaju, izravno unutar razgovora. U stvaranju ove revolucionarne značajke Viber koristi stručnost svoje matične tvrtke, Rakutena, globalnog diva e-trgovine.
 
Kupnja je jedna od najpopularnijih aktivnosti na mobilnim uređajima. Nedavna istraživanja pokazuju da više od polovice korisnika pametnih telefona koristi svoje telefone za aktivnosti vezane za kupnju, a 66 % njih to radi barem jednom tjedno. Međutim, svatko tko je ikad kupovao koristeći svoj mobilni uređaj, reći će vam da je to iskustvo prilično usamljeno i iscrpljujuće. Sastoji se uglavnom od ulaska u aplikacije i izlaska iz njih, pravljenja snimki zaslona koje zatim treba kopirati i zalijepiti. Kupovanje na pametnom telefonu izgleda kao suprotnost zabavnom i društvenom.


 
S ovom novom značajkom, Viber namjerava dodati osjećaj dijeljenja ljudskom iskustvu mobilne kupnje. Od potrage za predmetima, njihovog dijeljenja i raspravljanja o njima do komuniciranja izravno s omiljenim markama korisnika – Viber nudi način da radite sve to na jednom mjestu. Sada korisnici mogu započeti svoje iskustvo kupnje pritiskom na jednostavan gumb na Viberovom ekranu za razmjenu poruka. Zatim im se predstavlja niz vrhunskih robnih marki čije nove proizvode mogu pregledavati i dijeliti vizualno bogate informacije tijekom razgovora kako bi dobili trenutne povratne informacije od svojih prijatelja ili razgovarali izravno s brandom; ukoliko je potrebno, preusmjerit će ih se na web stranicu ili aplikaciju branda za završetak kupnje.
 
„Razmjena poruka tek započinje svoje putovanje na mobilnim uređajima“, rekao je Djamel Agaoua, glavni izvršni direktor Vibera. „Dodavanjem mogućnosti e-trgovine, Viber donosi rješenje mobilnim kupcima koji žele podijeliti svoju strast s ljudima koji su im važni, putem samo nekoliko dodira. 
Ovo je tek prvi korak na vrlo uzbudljivom putovanju na koje upravo krećemo sa svojim korisnicima, a postat će još bolje kad dodamo više partnera i prikupimo više povratnih informacija.“

Nova usluga bit će dostupna od 6. ožujka, omogućujući korisnicima kupnju raznih marki i proizvoda. Instant kupnja pokrenut će se u SAD-u samo kao beta verzija te će se postupno uvoditi diljem svijeta kasnije ove godine.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom